• casey

Gravid i Linköping?

Igår va vi på rul, vi ska få en pojke!!! :)

• casey
    Cherie skrev 2015-04-09 08:05:21 följande:
    Vad mysigt med en liten prins! Kan tala om för dig att min son är den mest gosiga och mammiga jag träffat. Kommer alltid och pussar och kramar på mig och ger mig massa komplimanger. Söner är hur mysiga som helst! :)
    :) tror han kommer bli klädd med lhc kläder från topp till tå om jag känner hans pappa rätt, fast de hade väl varit samma om de blivit en tjej...mina 3 syskon har fått pojke först sen tjej så kul att följa det spåret :) änsålänge....
  • casey

Toppen med listan... Ett litet majbarn o en massa augustibarn :)

• casey
    casey skrev 2015-04-09 20:21:43 följande:

Toppen med listan... Ett litet majbarn o en massa augustibarn :)

Septemberbarnet med såklart men den får tillhöra augustibarnen, haha. Eller så kommer väl min i september med:)
  • casey

Nae de är ju ingen som vet :) de låter jättetrevligt, finns ju en del att prata om. :)

• casey
    VhS skrev 2015-04-10 18:06:23 följande:

Idag avslutas vecka 20 för mig, så 50% avklarat hittills! Vi var på RUL idag och fick reda på att bebisen mår bra och att det är en pojke :) Tyvärr har jag och min man jättesvårt för att komma överens om pojknamn som båda gillar, så det blir en utmaning. Tur att vi har ytterligare 20 veckor på oss ;) 

Samma här!!! :) hade massor flicknamn som redan var bestämda, men nu får de bli herr namnlös :)
  • casey

Vi har med kollat på vagn idag och tror det blir samma modell :) vart bokade ni den och hur lång väntetid är det?

• casey
    Kottex skrev 2015-04-12 23:11:48 följande:
    Härligt. Vilken färg? Vi tog en brun :) babyproffsen i Linköping. Samma pris på nätet så det känns bra att kunda vända sig till en affär om det skulle behövas. Tror det gå att få direkt, vi beställde till slutet av juni.
    Det blir nog en svart isf :) ja vi va också där o kolla. Har kollat runt på nätet med, tror man kunde få för nån hundring billigare men känner med att de är smidigare att ha köpt den i affär om de skulle va nåt...
  • casey
    Kottex skrev 2015-04-16 22:47:13 följande:

Träffade bm för första gången efter ul, mätte mage, lyssnat på hjärta, mätt blodtryck. Allt såg jättebra ut. Har bokt tider ända fram och tom 2 veckor efter beräknat datum. Häftigt häftigt :) har känt lillkillen varje dag sedan 2 veckor tillbaka. Man känner att han växer då buffarna blir tydligare och tydligare.

Va bra att det såg bra ut! :) hur många tider fick du fram till förlossningen?
  • casey
    maliiin87 skrev 2015-04-18 18:25:57 följande:

Förlossningen närmar sig. V36 idag. När och vad bör man packa väskan?

Hur går det med packningen? :) min kompis var beräknad till den 8/5 men fick en liten bebis den 23/4 :) så hoppas du är redo o stort lycka till när det är dags!
Svar på tråden Gravid i Linköping?