• Anonym (anonym)

HATAR LÄKARE!!!

hatar läkare . Dom  är så egoistiska och oförstående om andra människor, elaka och dumma i huvudet . Dom vill egentligen inte hjälpa människor utan dom flesta läkare är läkare bara för pengarnas skull. För att man tjänar mycket pengar på det.

• Svar på tråden HATAR LÄKARE!!!
  • Anonym (anonym)

Även märkt att dom flesta som utbildar sig till undersköterska eller läkare är elaka människor som nästan ingen tycker om och som inte är ett dugg intresserad av andra människor. Så jag har svårt att tro  att dessa människor skulle  vilja hjälpa/rädda andra människor. Man märker klart och tydligt att många inom sjukvården jobbar där endast för pengarna. Finns t.om många som  utbildar sig till läkare/sjuksköterska som är extremt rädda för blod och annat äckligt som man  ofta får se när man jobbar inom sjukvården, så då blir man ju ännu mer undrande och det blir ännu mer självklart att det ä för pengarnas skull.

• BandAnna

Jag tror knappast att läkarna är dumma i huvudet. Det handlar snarare om arbetsbelastning och stress. Det är inga robotar som jobbar utan slutkörda människor. 

Vill du ha bättre läkarvård? försök då istället påverka så våra läkare får bättre arbetsvillkor istället för att storma mot varje individ. De gör så gott de kan, men alla har vi en gräns. 

• Enrice
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-10 14:15:54 följande:

i alla fall psykläkare är människor som inte ska jobba med andra människor.

Ok. Men vem ska ta hand om alla människor som behöver hjälp då?
  • Snutten6
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-10 14:05:54 följande:

hatar läkare . Dom  är så egoistiska och oförstående om andra människor, elaka och dumma i huvudet . Dom vill egentligen inte hjälpa människor utan dom flesta läkare är läkare bara för pengarnas skull. För att man tjänar mycket pengar på det.

Så kan man oxså tycka o uttrycka sig !
    Vad gör du den dagen du VERKLIGEN behöver deras kunskap.......
  • Anonym (anonym)
    BandAnna skrev 2015-03-10 14:35:38 följande:

Jag tror knappast att läkarna är dumma i huvudet. Det handlar snarare om arbetsbelastning och stress. Det är inga robotar som jobbar utan slutkörda människor. 

Vill du ha bättre läkarvård? försök då istället påverka så våra läkare får bättre arbetsvillkor istället för att storma mot varje individ. De gör så gott de kan, men alla har vi en gräns. 

jag har stött på många överläkare med psykopatiska drag. Vet även en kvinna som är fruktansvärt elak som har misshandlat sin sambos son och brukar slå sönder porslin och inredning hemma hos sig , även gått in och klottrat sönder sambons sons spegel och skrivit svin på den och hon är missbrukare. Hon jobbar som läkare och det har kommit fram att hon har snott en massa mediciner från cancersjuka patienter som hon har tagit hem och missbrukat. Hon jobbar fortarande kvar som läkare. Så man undrar ju vad det är för människor som blir/är läkare egentligen?
  • Anonym (anonym)

Var även en psykläkare som stod åtalad för våldtäkt på kvinnor som var intagna på avdelningen. Men han fick behålla sin läkarlegitimation ändå...

• BandAnna
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-10 14:45:10 följande:
    jag har stött på många överläkare med psykopatiska drag. Vet även en kvinna som är fruktansvärt elak som har misshandlat sin sambos son och brukar slå sönder porslin och inredning hemma hos sig , även gått in och klottrat sönder sambons sons spegel och skrivit svin på den och hon är missbrukare. Hon jobbar som läkare och det har kommit fram att hon har snott en massa mediciner från cancersjuka patienter som hon har tagit hem och missbrukat. Hon jobbar fortarande kvar som läkare. Så man undrar ju vad det är för människor som blir/är läkare egentligen?
    Rötägg finns inom alla yrken. Enstaka fall är inte en sanning för en hel yrkeskår.
  • Anonym (otur?)

Tror knappast jag utbildat mig till undersköterska för pengarna i alla fall. 

• Anonym (anonym)
    BandAnna skrev 2015-03-10 14:57:03 följande:
    Rötägg finns inom alla yrken. Enstaka fall är inte en sanning för en hel yrkeskår.
    fast när man stött på så många läkare som är rötägg så är inte dom två ett undantag. Kan tänka mig att flera tusen läkare är ungefär likadana som dom. Oftast är det personer med hög lön och myndigheter som är rötägg. Jag kan säga att väldigt mycket läkare som jag stött på har psykopatiska drag eller andra former av diagnoser som får dom att tycka att dom är överlägsen alla andra..
  • Fjärilslarv

Ursäkta, men vad fan har min bror gjort dig ts????

Svar på tråden HATAR LÄKARE!!!