• Anonym (anonym)

HATAR LÄKARE!!!

hatar läkare . Dom  är så egoistiska och oförstående om andra människor, elaka och dumma i huvudet . Dom vill egentligen inte hjälpa människor utan dom flesta läkare är läkare bara för pengarnas skull. För att man tjänar mycket pengar på det.

• Svar på tråden HATAR LÄKARE!!!
  • Anonym (jojo)

Jobbar inom psykiatrin och många gånger blir människor arga på läkare när de är oense om medicinerna. Kan det vara så att du ts vill ha preparat som är beroendeframkallande och läkaren/läkarna vägrar det?

• Anonym (anonym)
    Fjärilslarv skrev 2015-03-10 15:10:41 följande:

Ursäkta, men vad fan har min bror gjort dig ts????

jag har inte nämt "din bror" specifikt . Jag skrev att dom flesta läkare enligt mina erfarenheter är rötägg.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (jojo) skrev 2015-03-10 15:10:56 följande:

Jobbar inom psykiatrin och många gånger blir människor arga på läkare när de är oense om medicinerna. Kan det vara så att du ts vill ha preparat som är beroendeframkallande och läkaren/läkarna vägrar det?

Nej jag har aldrig bett om någon medicin. Jag skriver inte bara om psykläkare. Jag menar läkare i allmänhet brukar ha en väldigt otrevlig attityd och det är nog flera än jag som stött på sådana.
  • Fjärilslarv
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-10 15:13:24 följande:
    jag har inte nämt "din bror" specifikt . Jag skrev att dom flesta läkare enligt mina erfarenheter är rötägg.
    du skriver som rubrik att du hatar läkare, vilket betyder att du alltså hatar hela läkakåren trots att du skriver "vissa" läkare. och då undrar jag vad min bror har gjort dig? Svaret är nog inget, så då ska du inte uttala dig om hans jobb heller.
    Att du har träffat dåliga läkare kan du inte lasta en hel yrkesgrupp för. 
    Läkare har yttersta ansvaret för människors liv, tänk på det!
  • Anonym (anonym)
    Fjärilslarv skrev 2015-03-10 15:19:24 följande:
    du skriver som rubrik att du hatar läkare, vilket betyder att du alltså hatar hela läkakåren trots att du skriver "vissa" läkare. och då undrar jag vad min bror har gjort dig? Svaret är nog inget, så då ska du inte uttala dig om hans jobb heller.
    Att du har träffat dåliga läkare kan du inte lasta en hel yrkesgrupp för. 
    Läkare har yttersta ansvaret för människors liv, tänk på det!
    majoriteten av alla läkare är dumma i huvudet enligt mig. Och det är min åsikt men  vi tycker ju olika. Och jag har svårt att förstå från första början hur man ens kan vilja bli läkare. För läkare gör mycket fel i sitt jobb också
  • Fjärilslarv
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-10 15:23:34 följande:
    majoriteten av alla läkare är dumma i huvudet enligt mig. Och det är min åsikt men  vi tycker ju olika. Och jag har svårt att förstå från första början hur man ens kan vilja bli läkare. För läkare gör mycket fel i sitt jobb också
    ja men gå inte till läkare då.
  • Anonym (anonym)

går nästan aldrig till läkare längre. Försöker undvika dom så mycket som bara går..

• Fjärilslarv
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-10 15:32:04 följande:

går nästan aldrig till läkare längre. Försöker undvika dom så mycket som bara går..

ja var så god det är ingen som hindrar dig.
    men kom inte och gnäll sen när du behöver mycket och eventuell akut vård.
  • Anonym (anonym)
    Fjärilslarv skrev 2015-03-10 15:34:46 följande:
    ja var så god det är ingen som hindrar dig.
    men kom inte och gnäll sen när du behöver mycket och eventuell akut vård.
    som sagt, det borde införas en lag om vem som får bli läkare..
  • Anonym (anonym)

har ett starkt hat mot dom

Svar på tråden HATAR LÄKARE!!!