chbw skrev 2015-10-02 08:32:36 följande:
Ja fy. Verkligen hemskt. Och nu har endovärken fullt kommit tillbaks. Haft så ont senaste dygnet x( vågar inte ta värktabletter på jobbet dock eftersom jag blir dåsig av dem :/
Ja. Tur att det finns folk som förstår och som man kan prata med <3
Ja. Fick faktiskt tid för vul idag så är påväg dit nu. Om allt ser bra ut borde jag kunna påbörja behandlingen om bara ett par dagar. Tror det är dag tre eller fem man ska börja på. Ja verkligen! Ja snart har vi dem <3
Ja, det ska bli mysigt! Får se om det blir med sambon imorgon dock, han började tydligen känna sig förkyld :o
Åh mysigt med vänner och middag!
Ja, hoppas det går snabbt hos läkaren så jag ka åka hem o sova... :p hoppas du med får en fin dag!
Massor med kramar!
Hej fina, nej men fy vad jobbigt, tycker synd om dig. =(
Hur många dagar brukar du ha så ont under mensen?
Läste att du varit hos gyn, snart drar din behandling igång, spännande och vilken fantastisk möjlighet, nu är bebisarna nära oss.....=)
Hehe, hoppas du får en fin helg, själv ska jag jobba och sen är vi bortbjudna på kvällen, på söndag ska vi hem till våra vänner och träffa deras nyfödda, just nu har det varit babyboom bland mina vänner, både skoj och jobbigt samtidigt, jag vill också ha bebis NUUUU!!!
Hoppas du får en fin kväll. kramar i massor