Tess1984 skrev 2015-10-08 10:44:45 följande:
Hej igen fina.
Det låter hur bra som helst, undras varför inte vi fick det förslaget, ska verkligen ta upp det nästa gång med läkaren, om det blir en nästa gång men som det känns just nu får vi gå på pergotime igen och det är sista kuren, känns sådär om jag ska var ärlig, jag är också öppen för IVF, är så glad att den möjligheten finns men nu har vi en pergotime kvar och jag försöker tänkta att det måste funka.
Den kursen som jag hittade uppe i Stockholm är bara en helgkurs, den känns väldigt spännande. Hoppas jag kan få gå den. =)
Vi kommer vara i Skottland från torsdag till söndag, vi ska besöka massa slott och se den vackra naturen, jag ser en serie som utspelar sig i Skottland just nu och det känns därför extra spännande. Serien heter Outlander, den är så sjukt bra, väntar på att nästa säsong ska dra igång.
Oki, känner du något i äggstockarna nu när du blir behandlad? Jag kände det direkt med pergotime, hugger till och spänner på något konstigt sätt, haha.
Ska bli spännande att höra om ditt besök på måndag, lycka nu till.
Nu ska vi tvätta och städa sen ska vi ner i stan och klippa sambons hår inför överraskningsfesten ikväll...kramar i massor. =)
Hej tjejen =)
Ja, jag tyckte det med, hade ingen aning om hur insemination (mer än att mannen lämna prov o så skickades det in, men inte att de skulle in direkt i livmodern o att de skulle plocka ut de "bästa") fungerade innan jag läste på klinikens hemsida.. =)
Okej. Kanske du kan få testa letrozol också? De säger ju att den ska vara snäppet bättre än pergo, men jag har ju såklart absolut ingen aning =)
Ja men vad spännande!! =) Håller tummarna att du kan gå den!
Oh så härligt! hahah tänkte precis "outlanders" när du nämde "serie som utspelar sig i skottland" hehe! Har inte sett serien själv, men min kollega har rekommenderat böckerna så har köpt den första, men inte kommit igång o läsa den än =)
ja oh ja. Fick ont redan dag två, blev tvungen tillomed o ta citodon, men hade ju mens fortfarande så kan vart blandat med vanliga endovärken såklart. Men har haft som molande/ilande i äggstockarna varje dag sen dess, får se om det hänt något på måndag =)
Ooooh ha så himla kul ikväll =) jag ska handla lite för morgondagen när vi får gäster i två omgångar, och så ska jag sova några timmar efter handlingen =) förska baka o sy lite ikväll/natt tänkte jag =)
massor med kramar =)