chbw skrev 2015-07-17 15:26:05 följande:
God.. eftermiddag? haha. vaknade för typ 40 minuter sen. SÅ blir godmorgon här.. =)
Negativt idag igen, men e bara på äl+9. Bim troligen 22 (14 dagar efter äl) men kan vara 26 också.. Är första vanliga äl på över ett år, så länge sen så jag minns inte riktigt hur det var innan... Får se =)
Tycker jag fått fler symtom, men kan ju vara inbillning/så som det ska vara innan mens. Det enda jag minns från tidigare är just ont i livmodern/äggstockarna, brösten (+ att brösten blir större) och att jag känner mig uppvsullen mellan äl o mens. Det gör jag inte nu. Brösten däremot är rejält ömma haha. Oh livmodern. +massa annat. Undrar hur det ska sluta!
Det var så lite =) Okej! Ja.. kollar mycket på serier på jobbet, så de tar slut ganska fort.. haha. Nej har inte sett outlander än, tänkte läsa boken först, men inte hunnit... :p :)
okej =) Har en ytterligare natt ledigt, sen jobb 4 nätter och sen 14 dagar ledigt! :) Som jag längtat efter semester haha. Idag ska jag faktiskt försöka mig på att sy, har köpt min egna symaskin nu (lånade förut) och inte testat den än. Så det blir spännande!! :D
många stora kramar!
Hej tjejen =)
Hur går det? Jag satt och skrev ett långt inlägg här innan men det verkade inte kommit fram, skriver ett nytt igen.
Är nyss hemkommen från päronen och grillning med syrran och våra respektive.
Det blev en mysig stund med god mat, vi grillade räkor och blåmusslor (blåmusslorna blev riktigt gott).
Syrran hade gjort en glutenfri cheesecake med hallon, mums.
Vad har du för dig i helgen?
Hoppas att alla dina symtom är början på ett nytt liv och det är härligt att din kropp är i rätt spår igen, nu är det redo att ta emot en graviditet. super bra =)
Jag har läst den boken, eller halva haha...jag är en sådan som tröttnar väldigt fort och sen när jag fick reda på att det skulle komma en serie slutade jag läsa men boken är faktiskt intressant. Nu har jag faktiskt börjat kolla på en gammal serie som heter roswell och den handlar om ett gäng ungdomar, kärlekspar och utomjordingar, NOSTALGI =)
Hoppas du har en fin kväll, kramar