chbw skrev 2015-07-28 00:55:38 följande:
Jo, det blir ju så! Ja jag tänkte det kan va kul :) de ska få i januari om jag fattat rätt,så har ett tag på mig o välja tyger iallafall ;)
Ja, snart är det våra bäbisar som bakas!!
Ja. Ellee jag har ju blödit mycket alltid,förutom nu senaste året, så är väl van. Förut blödde jag igenom super-tampongerna på bara ett par timmar. Så illa ör det inte nu som tur är, men kör alltid dubbelt skydd för säkerhets skull :p okej, vad skönt! Jag blöder 3-6 dagar, oftast 3.5. Konstiga är att först kommer nån droppe, några timmar senare myyyycket o så blöder det mycket o sen slutar tvärt haha.
Jo, lite småmysigt, de tjattrar ihjäl oss dock ;) blev många filmer: draktränaren 2, horton och som hund och katt. Lite strul när de skulle sova, men nu sover de sen några timmar iallafall!
På bio blir det magic mike xxl på begäran av kusinen haha. Jag hade hoppats på o slippa den :p iallafall glad att hon inte ville se 50shades of Grey. Hu. Då hade jag sagt ifrån :p
Okej :) mysigt! De tre minsta syskonen (6, 8 o 10) har jag passat mycket sen minsta var liten bäbis. Fick separationsångest när jag åkte ifrån dem haha. O yngsta säger att jag blir hans mamma om vår mamma skulle dö.. :p däremot har han lite svårt att greppa att deras mamma är min mamma också :p varje gång vi ses får vi reda ut det ;) tror det beror på att jag är så mkt äldre (17 år äldre) och bara var hos dem max varannan helg efter han föddes. Nog svårt för honom eftersom jag är vuxen nu :p
Okej! Hoppas hoppas ni får plussa nu!! :)
Här väntar vi in äl som borde komma nån gång mellan 10-15 :) 10 ska jag ringa kliniken också..
Hoppas du fick en lugn kväll!! :)
Massor med kramar
Ja precis, man får försöka visa glädje för de som väntar barn, man vill ju att de ska vara glada när man kommer med gravidbesked, fast att känns lite i hjärtat när man kämpat ett tag såklart men vår tid kommer den också. =)
Haha ja skumt det är med kvinnokropparna, vissa blöder inget och andra blöder som värsta blodbadet, hehe...orättvist =)
Jag hade både tur med mensvärk och blodmängd.
Haha, den magic mike xxl skulle jag vilja se, har precis lånat ettan av svägerskan, tänkte faktiskt se den ikväll om jag får ro till det.
Verkar som du står dina syskon närma, härligt. =)
Jag står båda mina systrar nära, både tvillingen och lillasyster. Idag var syrran här med bebis och vovve, vi hade en mycket trevlig stund.
Känns som att sen jag blev moster jag inte mått lika dåligt över min barnlöshet som innan, jag har ju henne att passa och låna när jag vill. Idag log hon när jag höll henne, nästan så att man får tårar i ögonen. =)
Jag är ganska säker på att jag har ägglossning nu, flytningar, lust och bröstsmärtor avslöjar det. =)
Berätta gärna om filmen sen, hoppas ni får en trevlig biostund =)
Kramar i massor