Följas åt ? Pergotime start Mars 2015
Hej någon som vill följas åt ? Har precis börjat med pergo tabletter som jag fick utskrivet av gynekologen. Hade varit kul att byta erfarenheter med varandra , och följas åt tillsammans ???? ?
Kraaam
Hej någon som vill följas åt ? Har precis börjat med pergo tabletter som jag fick utskrivet av gynekologen. Hade varit kul att byta erfarenheter med varandra , och följas åt tillsammans ???? ?
Kraaam
Bim idag..
:( Jag fick inget + på gravtestet i morse :(
Har ju fått pyttesvagt men det va nog bara spök :(
Skit. Snyft
Jag vet inte :( :(
Hej får jag hoppa in här?
Började med pergotime i april och är nu på min andra kur.
Förra gången hade jag tre blåser på cd11 (12-14mm st). Men en tunn slemhinna, hur tunn sa läkaren aldrig.
Denna gången hade jag tre blåser på cd12(24,21,19mm) och en slemhinna på 4-5mm. Fick sexförbud från läkaren. Så nu räknar jag bara ner dagarna till mensen och att köra igång på nytt. Trist de här....
Hur går det för er andra, äter ni bara pergotime eller tar ni något annat också?
Hej får jag hoppa in här?
Började med pergotime i april och är nu på min andra kur.
Förra gången hade jag tre blåser på cd11 (12-14mm st). Men en tunn slemhinna, hur tunn sa läkaren aldrig.
Denna gången hade jag tre blåser på cd12(24,21,19mm) och en slemhinna på 4-5mm. Fick sexförbud från läkaren. Så nu räknar jag bara ner dagarna till mensen och att köra igång på nytt. Trist de här....
Hur går det för er andra, äter ni bara pergotime eller tar ni något annat också?
Tack :)
Jo de är trist, dock till viss del konstigt. Första kurens tre ägg var helt okej att försöka på min inte denna andra. Två olika läkare på tillfällena, vem vet det kanske är därför det är två olika svar. Men jag lyssnar på dem och vi väntar in nästa omgång :)
Japp jag äter enkelkur pergotime på cd5-9.
Däremot nästa månad skall jag börja med clomifen, gonal-f och ovitrell.
vad spännande, hoppas du fått äl som önskat :) ja nämnde hon inte något så var det nog inget problem, om det inte skulle tas sig denna månaden kan du ju fråga henne nästa gång.
Fick mens förut :(