• Melinda05

Följas åt ? Pergotime start Mars 2015

Hej någon som vill följas åt ? Har precis börjat med pergo tabletter som jag fick utskrivet av gynekologen. Hade varit kul att byta erfarenheter med varandra , och följas åt tillsammans ???? ?

Kraaam

• Svar på tråden Följas åt ? Pergotime start Mars 2015
  • Sötistilde
    Lliissaa skrev 2015-05-18 17:29:49 följande:
    Jag är på dag 12 idag så är väldigt tidigt att få ägglossning redan men hon trodde att de lossnat eller skulle föra de när som helst iaf. Jag åt först provera i 10 dagar för att få igång mensen började jag med Pergotime dag 5 i 5 dagar (en tablett). Skulle vara så fantastiskt om de skulle kunna funka första gången men vågar inte hoppas för mycket
    Ahh ok .. Jag vi får hålla tummarna :)

Jag började äta tabletterna på dag 3 och gyn sa att jag skulle ha ÄL ca dag 12-13 men än sålänge inget utslag på stickorna.. Är på dag 10 .. :( har du testat med ÄL-stickor?
  • Lliissaa
    Sötistilde skrev 2015-05-18 17:41:20 följande:

Ahh ok .. Jag vi får hålla tummarna :)

Jag började äta tabletterna på dag 3 och gyn sa att jag skulle ha ÄL ca dag 12-13 men än sålänge inget utslag på stickorna.. Är på dag 10 .. :( har du testat med ÄL-stickor?

Jaha, ovanligt att börja redan på dag 3. Var de någon speciell anledning till de?

Jag tog ÄL-sticka i förrgår som var neg och även igår som också var neg. Men läkaren sa ju att de såg ut som jag har ÄL när som helst så litar mer på de än stickorna.
  • Lliissaa
    MiniMe1 skrev 2015-05-18 19:03:15 följande:

Vad kul Lliissaa! Håller tummarna för att det går vägen! :)

Tack så mycket!

Kram
  • Lliissaa
    MiniMe1 skrev 2015-05-18 19:03:15 följande:

Vad kul Lliissaa! Håller tummarna för att det går vägen! :)

Tack så mycket!

Kram
  • Sötistilde
    Lliissaa skrev 2015-05-19 05:56:19 följande:
    Jaha, ovanligt att börja redan på dag 3. Var de någon speciell anledning till de?

Jag tog ÄL-sticka i förrgår som var neg och även igår som också var neg. Men läkaren sa ju att de såg ut som jag har ÄL när som helst så litar mer på de än stickorna.
    Är inte så ovanligt väl?...eller? Tror det har att Göra med hur lång menscykel man har/regelbunden osv. Jag har regelbunden mens och förmodligen ÄL ( har 1 barn och 1 missfall i feb) men gyn ville ge ÄL en boost kanske ;)

Någon som har det som mig?! :)
  • Lliissaa
    Sötistilde skrev 2015-05-19 07:46:51 följande:

Är inte så ovanligt väl?...eller? Tror det har att Göra med hur lång menscykel man har/regelbunden osv. Jag har regelbunden mens och förmodligen ÄL ( har 1 barn och 1 missfall i feb) men gyn ville ge ÄL en boost kanske ;)

Någon som har det som mig?! :)

Ja så är de säkert, jag är ju bara insatt i min egen situation och har helt tvärt om mot dig. Jätte oregelbunden mens och sällan ÄL.
  • Honeyboney

Jag har BIM på fredag, men i mina papper från gyn står att jag ska vänta ytterligare en vecka innan jag testar, så jag vette tusan hur jag ska göra ;)

• Sötistilde
    Agnesmamma2012 skrev 2015-05-20 18:34:22 följande:

Jag testade idag dag 34 , men inte gravid . Förmodligen bara en lång cykel , tråkigt :/.

Nej :( !!! Hoppas du kanske plussar senare !
Svar på tråden Följas åt ? Pergotime start Mars 2015