Följas åt ? Pergotime start Mars 2015
Hej någon som vill följas åt ? Har precis börjat med pergo tabletter som jag fick utskrivet av gynekologen. Hade varit kul att byta erfarenheter med varandra , och följas åt tillsammans ???? ?
Kraaam
Hej någon som vill följas åt ? Har precis börjat med pergo tabletter som jag fick utskrivet av gynekologen. Hade varit kul att byta erfarenheter med varandra , och följas åt tillsammans ???? ?
Kraaam
Vad kul Lliissaa! Håller tummarna för att det går vägen! :)
Ahh ok .. Jag vi får hålla tummarna :)
Jag började äta tabletterna på dag 3 och gyn sa att jag skulle ha ÄL ca dag 12-13 men än sålänge inget utslag på stickorna.. Är på dag 10 .. :( har du testat med ÄL-stickor?
Är inte så ovanligt väl?...eller? Tror det har att Göra med hur lång menscykel man har/regelbunden osv. Jag har regelbunden mens och förmodligen ÄL ( har 1 barn och 1 missfall i feb) men gyn ville ge ÄL en boost kanske ;)
Någon som har det som mig?! :)
Jag har BIM på fredag, men i mina papper från gyn står att jag ska vänta ytterligare en vecka innan jag testar, så jag vette tusan hur jag ska göra ;)
Jag testade idag dag 34 , men inte gravid . Förmodligen bara en lång cykel , tråkigt :/.
Jag testade idag dag 34 , men inte gravid . Förmodligen bara en lång cykel , tråkigt :/.