Har du förtroende för regeringen?
Eller nej, tittade precis via standardsidan för ett tydligare format än mobilversionen.
Det är mitt inlägg som han har gett tummen upp/gillat vilket även stämmer med numret på inlägget.
Alltså......... folk.
Eller nej, tittade precis via standardsidan för ett tydligare format än mobilversionen.
Det är mitt inlägg som han har gett tummen upp/gillat vilket även stämmer med numret på inlägget.
Alltså......... folk.
Alltså......... folk.
Haha, Kapten Tummanipulatör försöker förklara sig.
Kapten Tummanipulatör aka FDFMGA:
Han smyger in på nya Familjeliv strax innan midnatt för att ge den ANONYMA tummen upp på ett (1) av meningsmotståndarens inlägg. Och UTAN att meddela en levande själ om vad han har gjort eller VARFÖR han har gjort det, tänker han sedan tyst för sig själv...
...att nu är poängen levererad!
Vill mena att en helt ohållbar efterkonstruktion lika gärna kan vara dramatisk. Varför inte? - kan man undra.
*placerar ett par brinnande tunnor i bakgrunden och vrider upp den intensiva synthmusiken*