Har du förtroende för regeringen?
Mina traverklamp
Nänä, det var du som drog igång det och jag ville ha ditt förtydligande för att inte tillskriva dig mer än du faktiskt själv sa. Nu trampar du ännu längre ned i kärret genom att påstå att det är bristaned arbetsmoral som göra att riksdag och regering har otillräcklig arbetsmoral pga semester. Var kom detta påstående från och hur kan du belägga detta?
Så gott som alla har skyldighet att ta semesterledighet. och rättighet.
Vilka utsatta situationer menar du att riksdag och regerings ska och kan lösa _nu_ ?
Gummikulornas vara eller inte vara låg för något år sedan på RPS/polismyndigheten bord. Gummikulor är tydligen inte så ofarliga som det kan tros enligt bedömare inom myndigheten - de vet säkert vad de behöver veta - och jag hoppas att de har semester trots att beslutet möjligen inte är klart
Vart min åsikt om arbetsmoral kommer ifrån? Det är min åsikt... go figure. Belägg? - politikerna har tagit semester medan problemen i de utsatta områdena fortfarande är utom kontroll.
Set finns inget som tvingar våra ansvariga att ta ut varken sin semester exakt nu eller för den delen hela sin semester just nu.
Utsattheten i utsatta områden.
Jag bryr mig inte om vilken skada en gummisula kan orsaka. Idioter som kastar gatustenar mot blåljuspersonal - alltså utsätter dem för ett potentiellt dödligt våld - är inga som jag skulle dalta med...
Hur utsatt är du själv av sådant här? Jag bor i Botkyrka kommun. Tjejens föräldrar fick sin bil påtänd medan de var inne i en affär och handlade påväg hem från landet... och katten befann sig i bilen samtidigt. Katten dog en vecka senare av rökskadorna och de fick köpa en nya bil.
Vågar påstå att en gummikula mellan ögonen vore milt jämfört med behandlingen jag hade gett aktuella as.