• FDFMGA

Har du förtroende för regeringen?

Kverulant67 skrev 2019-11-28 21:40:49 följande:
    Haha så du är på allvar lika enögd som en viss annan i tråden som tycker att alla som inte gillar S tillhör en viss "SD-svans".....
    För att berätta något för dej som du inte verkar fatta! Ca 75% av befolkningen gillar inte SD, ca 25% gillar S..... Där emellan finns vi övriga dryga 50%, du glömde viss oss....
    Jag tror förresten att du har fel i din uppskattning av andelen som inte gillar SD - 75 procent är en för hög siffra. det finns många moderater och KD:are som inte alls ogillar SD. Glöm inte att vi är på väg att få ett brunblått block i Sverige.

Du kan tydligt se trenden här på FL. För några år sen så var nästan hälften av de politiska trådarna SD-trådar, idag skrivs det knappt några SD-trådar alls.

Nästan alla SD-aktivister har förstått att man numer i första hand lobbar för KDSDM.
  • Digestive
    Padirac skrev 2019-11-28 21:02:52 följande:

Du kan själv redogöra för vad du plockade upp från det som gått viralt på SDnära media och SDmedia och hur du förhöll dig till detta. - för det är ju trots allt detta jag kritiserar ditt inlägg för att sakna.

Sen kan du berätta vad som är undermåligt i mina resonemang (om att du okritiskt sprider SDpropaganda)

Kan du ställa upp dina punkter igen?

Haha, nej, jag tänker inte leta bevis för dina banala påstående - inte minst för att det inte finns några.

Jag har inte tagit något som helst intellektuellt gods från >>SDmedia<< i det här ärendet och vill du påstå annat...

...så får du givetvis stödja ditt påstående genom att visa upp ATT jag har tagit intellektuellt gods från >>SDmedia<<.

Nej, jag har ingen anledning att anstränga mig mer för den här saken. Jag ansvarar inte heller för din nonchalans utan det gör du, kära Padirac. :)

Vill du göra rätt för dig så gör DU rätt för dig.
    Skriver i E-Prime.
  • FDFMGA
    Digestive skrev 2019-11-28 21:59:11 följande:
    Vad bra! Då har vi fått klarsak i sak. :)
    Då kanske vi kan släppa viskningen och gå vidare till något mer matnyttigt.

Jag försökte kolla hur många visksidor det är - men datorn fick fnatt.
  • nihka
    Padirac skrev 2019-11-28 21:49:42 följande:
    haha
    Tur att de var bättre på att räkna vid misstroendeomröstningen som bara var ett spel för galleriet med Åkesson som gallerist eller ssnarare dramadrottning när jag tänker efter gällande vad han helt sysselsätter sig med.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Padirac skrev 2019-11-28 21:49:42 följande:
    haha
    Tur att de var bättre på att räkna vid misstroendeomröstningen som bara var ett spel för galleriet med Åkesson som gallerist eller ssnarare dramadrottning när jag tänker efter gällande vad han helt sysselsätter sig med.
  • Padirac
    Digestive skrev 2019-11-28 22:07:20 följande:
    Haha, nej, jag tänker inte leta bevis för dina banala påstående - inte minst för att det inte finns några.

Jag har inte tagit något som helst intellektuellt gods från >>SDmedia<< i det här ärendet och vill du påstå annat...

...så får du givetvis stödja ditt påstående genom att visa upp ATT jag har tagit intellektuellt gods från >>SDmedia<<.

Nej, jag har ingen anledning att anstränga mig mer för den här saken. Jag ansvarar inte heller för din nonchalans utan det gör du, kära Padirac. :)

Vill du göra rätt för dig så gör DU rätt för dig.
    Så då kan du till slut gå vidare. Gott så.
  • nihka

Jepp.

Tog avföring från brun media och delgav mina egna bruna tankar. Upptäckte att jag återigen slirat över den bruna gränsen. OOPS och så en pudel. Sedan förnekelse. Förnekelse. Förnekelse. Förnekelse. Förnekelse. Förnekelse. Förnekelse. Förnekelse. Förnekelse. Förnekelse. Förnekelse. Förnekelse. Förnekelse. Förnekelse. Förnekelse.

Och lite mer förnekelse.

Jepp. 

• nihka
    Padirac skrev 2019-11-28 22:14:01 följande:
    Fullständigt otänkbart. En ny salva med nya ord av förnekelse kommer. Ingen insikt whatsoever. Och ingen hemvist. Fegar ur för både brun och inte brun.
  • Digestive
    Padirac skrev 2019-11-28 22:14:01 följande:

Ja, jag klarar mig utan diskussioner där du och kompani bara kommer med en massa tomma påståenden som ingen av er kan backa upp. Inte så en diskussion går till om nu du och kompani ska behöva höra det.

Och FDFMGA - som faktiskt verkar ha tagit mitt ärende seriöst - har redan bringat klarhet i sak. :)

Det förhöll sig nästan exakt som jag föreslog och såg som mest troligt! Jag missade dock hela temat och fokuserade för mycket på en replik.
    Skriver i E-Prime.
  • Kverulant67
    nihka skrev 2019-11-28 21:44:04 följande:
    Har gjort.

Brunt, brunt, ljusbrunt, brunt och mörkbrunt. Och någon som rapporterar om brun rapportering utan att kommentera. Sedan i kommentarsfältet brunt, brunt, ljusbrunt, brunt och mörkbrunt.
    Vad skoj att se en gammal moderat som du (enligt dej själv) ha hittat hem till yttersta vänstern!

Var hamnar blodrött på din skala???
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?