Har du förtroende för regeringen?
Kul sätt att försöka kicka igång en diskussion på, hörrudu. Ta istället den diskussionen med nihka som bölar runt här om >>mobbning<<.
Ah, man behöver ha ett spektra av autism för att kunna citera mina inlägg:
Japp, jag lade för mycket E-Primer i inlägget bara för att jävlas lite. :D
Tja, folk kan själva avgöra om det borde kallas för en autistisk tolkning:
Hitintills har iallafall jag samt vederbörande själv gjort en sådan autistisk tolkning.
Missförstå mig inte. Glöm bokstavsläsningen för ett ögonblick. Det handlar alltså inte om diagnosen autism, utan snarare om en kombination av intellektuella förutsättningar, språklig lättja och sist men inte minst att nyhögerkorridoren är så trång att den bara medger tunnelseende.
Jag vet inte vad jag ska ta upp med Nihka. Jag vet att hon var moderat tidigare, det framgår ju av hennes sidfot. Däremot skulle jag tro att den 125-procentiga nyhögeraktivisten har fel när hen klassar henne som en kommunist som studerar Maos lilla röda.
Själv gissar jag att hon röstade på L eller C - min uppfattning är att hennes grundvärderingar är rätt cementerade på den borgerliga sidan.
Tror du möjligen att det går att bila loss dem och få henne över till det parti som alltid tar ansvar - alltså S.
Eller är det kört