Har du förtroende för regeringen?
Jag tror i alla fall att det ständiga gnället om brunsmetning kan ses ur detta perspektiv - att skrikhögeraktivism fördunklar såväl förstånd som självinsikt.
Covfefe

Ang. Kläggets brunsmetande...
Begreppet "blåbrun" är de pseudointellektuellas sätt att dunka varandra i ryggen, skolgårdsmobbarnas alldeles egen circle-jerk. Mediokra, uppblåsta hycklare som upphöjer sig själva till samtidens uttolkare.
Ni äcklar mig.
Begreppet "blåbrun" är de pseudointellektuellas sätt att dunka varandra i ryggen, skolgårdsmobbarnas alldeles egen circle-jerk. Mediokra, uppblåsta hycklare som upphöjer sig själva till samtidens uttolkare.
Ni äcklar mig.
Ni äcklar mig.
Man får se det ur perspektivet att de alltid, i alla väder, oavsett vem eller vilka det handlar om - tror att de motar bort nazister, fascister och främlingsfientliga i något led.
De liksom tripletten kronjuveler inom SD har en helt fantastik bild av svenskar och Sverige.
Vad hände med att diskutera politik, värderingar, framtiden?
Endast ett rituellt hatande av påstådda samhällsfienderna, orkestrerat från högsta ort?
Själlöst och obildat.