Digestive skrev 2021-09-30 19:04:27 följande:
Säger du det säger du?
Jag är inte det minsta uppdaterad om yxhögerns reaktioner på dessa händelser och vet inte ens vart jag ska börja leta efter yxhögern, det samma gäller dock även för högern utan några märkliga prefix.
Självklart har jag stor förståelse för att det kan vara mycket vanskligt att se hur världen kan te sig utanför den egna fönsterlösa åsiktskorridoren - så det kommer nog att förbli ett mysterium för dig var du ska leta efter yxhögern och varför yxhögern så till den mild grad lockas av tanken på att gossens uppgift är att försvara kvinnor mot en för dem fientlig omvärld.
Ett tips på vägen - när du är klar med din forskning avseende flyktingsmugglares uppmaningar att rösta på S och dina jämförande studier i hur en 10 år gammal undersökning om stereotyper bland liberaler och konservativa i USA kan appliceras på politiska motsättningar i dagens Sverige - skulle kunna vara att gräva där du står - aktiviteten i sig kan komma att innebära att allt fluff försvinner från spaden så att du förmår kalla en spade för en spade.
Lycka till - lyckan står ju den djärve bi