• nihka

Har du förtroende för regeringen?

FDFMGA skrev 2021-11-09 20:16:11 följande:
    Det senare ett balanserat värde där Sifo dragit ifrån den andel som svarar att de saknar förtroende.

Magdalena Andersson är ensam bland partiledarna att ha ett positivt balanserat värde. Till exempel är det fler som saknar förtroende för de tre blåbruna ledarna än som anger att de har förtroende för dem.
    OK. Då fattar jag. Tack.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    FDFMGA skrev 2021-11-10 17:55:44 följande:
    Du får ansluta till skrikhögern och vässa din falsett för att förkunna att studierna på FL minsann visar... Skrattande

Förövrigt visar en undersökning från Novus att varannan svensk vill se Magdalena Andersson som statsministerSolig

www.svt.se/nyheter/inrikes/novus-varannan-svensk-vill-se-magdalena-andersson-s-som-statsminister
    Aha. En riktig studie som man kan lita på och som man kan dra generella slutsatser av.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • FDFMGA
    nihka skrev 2021-11-10 18:56:23 följande:
    Aha. En riktig studie som man kan lita på och som man kan dra generella slutsatser av.
    Ja, hyfsat verklighetstrogen, skulle jag tro - och därmed inget för beröringsskräckshögern.

Var och en påstås ju bli salig på sin fason och beröringsskräckhögern har ju sina ritualer i form av nätaktiviteter i syfte att visa hur stort något litet kan te sig bara man är tillräckligt aktiv.

Som när AFS framstod som näst störst på nätet inför valet 2018Tomte
  • Rataxes

I såssarnas skola ska alla vara lika tröga och lata.

Socialdemokraterna är det enda partiet med företrädare som dömts för valfusk.
  • KillBill
    Rataxes skrev 2021-11-15 06:48:41 följande:

Dagens svenska skola är i högt grad en produkt av borgerlig skolpolitik.Hur undervisningen för barn med särskilda behov ska bedrivas styrs av läroplanerna och de senaste decennierna är det moderatledda regeringar som stått för förändringar i läroplanen. 

Din kommentar hade varit mer begriplig om du skrivit att "i Moderaternas skola ska alla vara lika tröga och lata"
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Flash Gordon
    Rataxes skrev 2021-11-15 06:48:41 följande:
    Svensk skola har aldrig varit inriktad på de begåvade eleverna. De har istället använts som hjälp-fröknar till sina mindre begåvade klasskamrater.

Istället har nivån satts av de svagaste eleverna och sedan skal klassen anpassas efter dessa.

Rättvist ska det vara.
    Jag har aldrig uppfattat att VPK inte stod upp för demokratin, Stefan Löfven
  • Rataxes
    Flash Gordon skrev 2021-11-15 07:54:28 följande:

Svensk skola har aldrig varit inriktad på de begåvade eleverna. De har istället använts som hjälp-fröknar till sina mindre begåvade klasskamrater.

Istället har nivån satts av de svagaste eleverna och sedan skal klassen anpassas efter dessa.

Rättvist ska det vara.

Så var det redan när jag själv gick i skolan. Det var inte bra att komma för långt och att vilja lära sig mer än läroplanen. Då hade såssarna styrt skolan i 30 år...
    Socialdemokraterna är det enda partiet med företrädare som dömts för valfusk.
  • FDFMGA

Rättvist ska det vara.
    Nja, hur väl utbildade svenska skolelever är kan inte bedömas utifrån de allra svagaste elevernas förmåga.

Det synsättet är lika bisarrt som det vore att bedöma medelsvenskens intellektuella förmåga utifrån Bill o Bull-högerns förmåga att orientera sig i en för den obegriplig samtidskontextSkrattande
  • KillBill

Rättvist ska det vara.
    Varför tror du att moderaterna har valt att utveckla skolan i den riktningen?
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?