• klyban

Har du förtroende för regeringen?

Rataxes skrev 2022-02-24 11:59:48 följande:
    www.svenskapen.se/senaste-nytt/brev-lofven

Det var ganska tyst 2019, när Löfven slickade Putins röv...

Pen var en av få kritiker.

SD slickar inget, utan de är på samma uppslag i boken.
    Sluta projicera, det är ingen som går på det.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Rataxes

Tänk om det funnits fler socialdemokrater av hennes kaliber?

Istället för "smartaste bästa tjejgänget"...

Socialdemokraterna är det enda partiet med företrädare som dömts för valfusk.
  • Flash Gordon
    Rataxes skrev 2022-02-24 12:53:26 följande:
    Tänk om det funnits fler socialdemokrater av hennes kaliber?

Istället för "smartaste bästa tjejgänget"...
    Ja.

Statsministern väljer att fortsätta vara "neutral".

https://www.di.se/live/regeringen-star-fast-sverige-ska-inte-ga-med-i-nato/

Regeringen står fast vid att Sverige inte ska gå med i Nato eller aktivera Nato-optionen, som det finns en majoritet för i riksdagen.
  • nattuw
    klyban skrev 2022-02-23 21:47:57 följande:
    Och där har du regeringsunderlaget som KillBill gav dig,
    Nu var det inte till mig KillBill gav regeringsunderlaget utan till Moderaterna.
  • nattuw
    klyban skrev 2022-02-23 21:47:57 följande:
    Men där har du verkligheten, sug in den, för vi kommer påminna dig om den.
    Så ni kommer att påminna mig om att KillBill tror att Moderaterna kommer att bilda regering.
  • klyban
    nattuw skrev 2022-02-24 18:56:18 följande:
    Nu var det inte till mig KillBill gav regeringsunderlaget utan till Moderaterna.
    LoL, du får nog läsa om.
    nattuw skrev 2022-02-24 18:58:30 följande:
    Så ni kommer att påminna mig om att KillBill tror att Moderaterna kommer att bilda regering.
    Varför berättar du att du låtsas att inte försåt exakt vad det menades?
    Och vad ska du uppnå med att låtsas?
    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • nattuw
    klyban skrev 2022-02-24 19:02:34 följande:
    LoL, du får nog läsa om.
    nattuw skrev 2022-02-24 18:58:30 följande:
    Varför berättar du att du låtsas att inte försåt exakt vad det menades?
    Och vad ska du uppnå med att låtsas?
    Ni kommer att på något oklara grunder påminna mig om att KillBill tror på en Moderat regering. Sen är det inte mer med det.
  • klyban
    nattuw skrev 2022-02-24 19:16:33 följande:
    Ni kommer att på något oklara grunder påminna mig om att KillBill tror på en Moderat regering. Sen är det inte mer med det.

Varför fortsätter du låtsas, tror du ingen ser det eller?

JAg är 100% en M regering kommer, komemr det inte denna gång, så komemr det någon gång senare.
    Alla vet vad KillBill pratar om, utom de med agenda inser jag, kanske det är pinsamt pga man reagerar så.

• KillBill
    Varning för desinformation.  Just nu sprider vissa högerdebattörer samt politiker från M, KD och SD ett manipulerat klipp som är ämnat att förlöjliga Sveriges statsminister.  Det manipulerade klippet är kommer från Susanna Silfverskiöld som jobbar på Moderaternas kommunikationsavdelning

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • KillBill

Igår uttryckte den f.d. moderata partiledaren och tidigare statsministern Fredrik Reinfeldt stöd för Ukraina och nu är Twitter fyllt av hat mot Reinfeldt . Mycket av hatet kommer från sverigedemokratiska sympatisörer. 

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?