Har du förtroende för regeringen?
Vad tror du Söders påståenden om judar ska klassas som och vad tror du Wallströms påståenden om Israel ska klassas som?
Du ifrågasätter alltså om Simon Wiesenthal Centret och Willy Silberstein, ordförande för Svenska kommittén mot antisemitism (och av judisk härkomst) kan förhålla sig tillräckligt objektiva för att bedöma vad som är antisemitism. Min uppfattning är att de kan det.
Svenska folkets dom efter 2016 är inte lika bra som alla insnöade vänstermänniskor i den här tråden.....
http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/Odv2A/domen-de-ar-bast-och-samst-av-ministrarna
Du ifrågasätter alltså om Simon Wiesenthal Centret och Willy Silberstein, ordförande för Svenska kommittén mot antisemitism (och av judisk härkomst) kan förhålla sig tillräckligt objektiva för att bedöma vad som är antisemitism. Min uppfattning är att de kan det.