• Mannen08

Har du förtroende för regeringen?

KillBill skrev 2017-12-10 17:08:52 följande:

Du har alltså inga andra idéer än att regeringen borde tillsätta en utredning? Bra, då vet jag.

Kom gärna med idéer själv?
  • KillBill
    Mannen08 skrev 2017-12-10 17:13:32 följande:
    Kom gärna med idéer själv?

Det brukar man säga till den som framför kritiken. Jag har länkat till två av regeringens kommunikéer..

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Mannen08
    KillBill skrev 2017-12-10 18:06:59 följande:

Det brukar man säga till den som framför kliniken.

Ja och rätt är väl det!
  • KillBill
    Mannen08 skrev 2017-12-10 18:17:11 följande:

Ja och rätt är väl det!

Det är du och Anton som står för kritiken..
  • optimist63
    Bobby Clarke skrev 2017-12-10 14:53:21 följande:
    Jag håller med dig. Du brukar ha en del teorier, så vilka tror du står bakom helgens sjuka dåd mot judarna?
    Dom heter med största säkerhet inte Olle eller Kalle....
  • Mannen08
    optimist63 skrev 2017-12-11 10:45:24 följande:

Dom heter med största säkerhet inte Olle eller Kalle....

Definitivt inte Svenskar! Däremot finns det GOTT med dummskallar som TROR det är Svenska nazister som bara gör sådant. DET ÄR MUSLIMER SOM LIGGER BAKOM HATET MOT JUDARNA!!!!
  • KillBill
    Mannen08 skrev 2017-12-11 19:59:15 följande:

Definitivt inte Svenskar! Däremot finns det GOTT med dummskallar som TROR det är Svenska nazister som bara gör sådant. DET ÄR MUSLIMER SOM LIGGER BAKOM HATET MOT JUDARNA!!!!

Rasismen finns på många ställen i samhället, mot afrikaner, mot muslimer, mot judar, mot kristna mot homosexuella o.s.v. När det gäller antisemitismen så är den ett stort problem bland befolkningen med arabiskt ursprung samt bland svenskar som hyser högerextrema/nazistiska sympatier. Det finns exempelvis ett par sverigedemokratiska toppolitiker som gjort antisemitiska uttalanden.
  • Mannen08
    KillBill skrev 2017-12-11 21:40:38 följande:

Rasismen finns på många ställen i samhället, mot afrikaner, mot muslimer, mot judar, mot kristna mot homosexuella o.s.v. När det gäller antisemitismen så är den ett stort problem bland befolkningen med arabiskt ursprung samt bland svenskar som hyser högerextrema/nazistiska sympatier. Det finns exempelvis ett par sverigedemokratiska toppolitiker som gjort antisemitiska uttalanden.

Just där har vi ett problem med invandrarpolitiken!
  • Anton Chigurh
    KillBill skrev 2017-12-10 17:08:52 följande:

Du har alltså inga andra idéer än att regeringen borde tillsätta en utredning? Bra, då vet jag.

Jag tänker realistisk. Jag vet att det är högst troligt den nuvarande regeringens mest konstruktiva åtgärd på ett dylikt problem...
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • KillBill
    Mannen08 skrev 2017-12-11 22:53:01 följande:
    Just där har vi ett problem med invandrarpolitiken!

Ja det är ett reellt problem bland både invandrare och svenskfödda. Ser man till den svenskfödda befolkningen så verkar problemet vara särskilt stor bland sympatisörer till SD och politiska krafter till höger om SD. 

Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?