Har du förtroende för regeringen?
Du har alltså inga andra idéer än att regeringen borde tillsätta en utredning? Bra, då vet jag.
Du har alltså inga andra idéer än att regeringen borde tillsätta en utredning? Bra, då vet jag.
Det brukar man säga till den som framför kritiken. Jag har länkat till två av regeringens kommunikéer..
Det brukar man säga till den som framför kliniken.
Ja och rätt är väl det!
Dom heter med största säkerhet inte Olle eller Kalle....
Definitivt inte Svenskar! Däremot finns det GOTT med dummskallar som TROR det är Svenska nazister som bara gör sådant. DET ÄR MUSLIMER SOM LIGGER BAKOM HATET MOT JUDARNA!!!!
Rasismen finns på många ställen i samhället, mot afrikaner, mot muslimer, mot judar, mot kristna mot homosexuella o.s.v. När det gäller antisemitismen så är den ett stort problem bland befolkningen med arabiskt ursprung samt bland svenskar som hyser högerextrema/nazistiska sympatier. Det finns exempelvis ett par sverigedemokratiska toppolitiker som gjort antisemitiska uttalanden.
Ja det är ett reellt problem bland både invandrare och svenskfödda. Ser man till den svenskfödda befolkningen så verkar problemet vara särskilt stor bland sympatisörer till SD och politiska krafter till höger om SD.