• Abegayle70

Har du förtroende för regeringen?

Mannen08 skrev 2017-12-10 14:11:52 följande:

Ta av dig offerkoftan! Lägg ner. Det har inte med tråden att göra. Kom med något vettigt istället!

Vad är ditt problem? Det är de styrandes ansvar att människor inte ska behöva utsättas för rasism eller brandattentat. Om du inte förstår det tycker jag sund om dig.
    have a dream for breakfast and another one for life
  • Bobby Clarke
    KillBill skrev 2017-12-10 14:47:05 följande:

Hatbrott är ett växande problem i samhället och därför är det bra att ämnet diskuteras.  

Jag håller med dig. Du brukar ha en del teorier, så vilka tror du står bakom helgens sjuka dåd mot judarna?
  • Mannen08
    KillBill skrev 2017-12-10 14:47:05 följande:

Hatbrott är ett växande problem i samhället och därför är det bra att ämnet diskuteras.  

Jag som Svensk blir ofta utsatt för hatbrott

[quote=78262370][quote-nick]KillBill skrev 2017-12-10 14:47:05 följande:[/quote-nick]Hatbrott är ett växande problem i samhället och därför är det bra att ämnet diskuteras.  

Jag som Svensk blir ofta utsatt för hatbrott. Så jag vet att det stämmer!
  • Abegayle70
    KillBill skrev 2017-12-10 13:51:30 följande:

De flesta av världens länder, EU och FN är starkt kritiska till USAs erkännande av Jerusalem som Israels huvudstad. Kritiken från EU och FN har varit ännu hårdare än kritiken från Sveriges utrikesminister. Kritiken mot USA handlar inte om antisemitism.

Vad F-N säger saknar betydelse. Den organisationen saknar jag helt förtroende för.
  • Abegayle70
    Bobby Clarke skrev 2017-12-10 14:53:21 följande:

Jag håller med dig. Du brukar ha en del teorier, så vilka tror du står bakom helgens sjuka dåd mot judarna?

Om det hade varit banjoarmen så hade det varit krigsrubriker.
  • Bobby Clarke
    Abegayle70 skrev 2017-12-10 14:56:28 följande:

Om det hade varit banjoarmen så hade det varit krigsrubriker.

Troligen ja, och med svt på plats med liverapportering.
  • Abegayle70
    Bobby Clarke skrev 2017-12-10 14:53:21 följande:

Du och jag vet vilka. Säkert vet Bill också att det är samma katergori som Margot W öser miljarder över.
  • nattuw
    Abegayle70 skrev 2017-12-10 12:44:31 följande:

Vad tänker regeringen göra åt den våldsamma antisemitismen i Sverige?

De tänker göra som vanligt och fördöma någon lämplig grupp på högerkanten. Det låter bra och riskerar inte att stöta bort några tänkbara väljare.
  • Anton Chigurh
    KillBill skrev 2017-12-10 13:34:47 följande:

Det flesta i kategorin hemlösa utgörs av missbrukare, psykiskt sjuka människor (som ofta inte vill ha hjälp från samhället) och eu migranter. Ansvaret för bostäder för innevånarna åligger i huvudsak landets kommuner.

Vad anser du att regeringen skulle ha gjort annorlunda? 

Det den sk regeringen brukar göra.

Tillsatt en utredning.....!!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • KillBill
    Anton Chigurh skrev 2017-12-10 16:58:02 följande:

Det den sk regeringen brukar göra.

Tillsatt en utredning.....!!!

Du har alltså inga andra idéer än att regeringen borde tillsätta en utredning? Bra, då vet jag.
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?