Har du förtroende för regeringen?
Ta av dig offerkoftan! Lägg ner. Det har inte med tråden att göra. Kom med något vettigt istället!
Ta av dig offerkoftan! Lägg ner. Det har inte med tråden att göra. Kom med något vettigt istället!
Hatbrott är ett växande problem i samhället och därför är det bra att ämnet diskuteras.
Hatbrott är ett växande problem i samhället och därför är det bra att ämnet diskuteras.
Jag som Svensk blir ofta utsatt för hatbrott
[quote=78262370][quote-nick]KillBill skrev 2017-12-10 14:47:05 följande:[/quote-nick]Hatbrott är ett växande problem i samhället och därför är det bra att ämnet diskuteras.
De flesta av världens länder, EU och FN är starkt kritiska till USAs erkännande av Jerusalem som Israels huvudstad. Kritiken från EU och FN har varit ännu hårdare än kritiken från Sveriges utrikesminister. Kritiken mot USA handlar inte om antisemitism.
Jag håller med dig. Du brukar ha en del teorier, så vilka tror du står bakom helgens sjuka dåd mot judarna?
Om det hade varit banjoarmen så hade det varit krigsrubriker.
Jag håller med dig. Du brukar ha en del teorier, så vilka tror du står bakom helgens sjuka dåd mot judarna?
Vad tänker regeringen göra åt den våldsamma antisemitismen i Sverige?
Det flesta i kategorin hemlösa utgörs av missbrukare, psykiskt sjuka människor (som ofta inte vill ha hjälp från samhället) och eu migranter. Ansvaret för bostäder för innevånarna åligger i huvudsak landets kommuner.
Vad anser du att regeringen skulle ha gjort annorlunda?
Det den sk regeringen brukar göra.
Tillsatt en utredning.....!!!