BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Hej allihopa =)
Jag har BF 15/12 och vill gärna prata med andra blivande mammor!
Sjukskriven resten av veckan och läkarn har skrivit ett recept på primperan (verkar vara vanligt här i Finland mot illamåendet). Är sängliggandes, känner mig som en zombie. Sovit riiiktigt dåligt inatt. Hoppas att veckan börjat bättre för er andra mammor!
Sjukskriven resten av veckan och läkarn har skrivit ett recept på primperan (verkar vara vanligt här i Finland mot illamåendet). Är sängliggandes, känner mig som en zombie. Sovit riiiktigt dåligt inatt. Hoppas att veckan börjat bättre för er andra mammor!
Igår gjorde jag mkp, hon flyttade fram mig 8 dagar. Känns så skönt! Nu är de bara att hålla tummarna för provsvar.. Usch var inte beredd på att det skulle kännas så obehagligt! Denna eviga väntan!!
Fyy va jobbigt!! :( Hoppas du mår lite bättre med dom då och vila mycket så hoppas vi det vänder för dig snart!Vi håller också tummarna!! Kram!
Välkomna maria1 och sommarsol1 ! :)
Välkomna alla nya:)
Förresten, jag ska ju göra KUB- testet nästa vecka, får man reda på resultatet direkt, eller det tar några dagar det också?
Välkomna alla nya:)
Förresten, jag ska ju göra KUB- testet nästa vecka, får man reda på resultatet direkt, eller det tar några dagar det också?
Tack tack =)
Nä mitt andra barn.. men snart 12 år sen så känns som första gången.
Btw 30 år från Skåne (Trelleborg)
Tack tjejer <3 har precis stigit upp ur sängen för första ggn för dagen. Läskigt hur svag man kan känna sig.
Beya - du får veta resultatet direkt ifall du tagit blodproverna i förväg :) jag tog blodproverna förra veckan och har tid för kub på fredag. Spännande! :)