BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
När kan man börja köpa grejor till bebisens ankoms? Jag är i v.11 så väntar lite till men har börjat fundera på när man brukar börja köpa? Vill inte köpa allt i sista minut för då blir det en stor summa på en gång och massa stress.. :)
Stora inköp kommer vi nog att vänta med tills efter RUL, men småsaker kommer nog att inhandlas löpande efter KUB om en vecka. :)
Här har jag läst en massa men inte sagt hej. Har BF 6 december ungefär. Jag undrar en sak; jag äter mitt val vegetarian som också är anpassad för gravida men vet ni om man kan komplettera det med Niferex järntabletter som BM rekommenderade till mig?
Jag nyser konstant! I några veckors tid så nyser jag hur mycket som helst, innan graviditeten så nös jag i princip aldrig!
Man blir galen!
Jag är inte allergisk eller så, någon annan som har lika? >.
Hej allihopa =)
Jag har BF 15/12 och vill gärna prata med andra blivande mammor!
Undrar också om appar!
Jag nyser inte men jag är konstant täppt i näsan. Speciellt på natten...
Undrar också om appar!
Jag nyser inte men jag är konstant täppt i näsan. Speciellt på natten...
Sjukskriven resten av veckan och läkarn har skrivit ett recept på primperan (verkar vara vanligt här i Finland mot illamåendet). Är sängliggandes, känner mig som en zombie. Sovit riiiktigt dåligt inatt. Hoppas att veckan börjat bättre för er andra mammor!
Igår gjorde jag mkp, hon flyttade fram mig 8 dagar. Känns så skönt! Nu är de bara att hålla tummarna för provsvar.. Usch var inte beredd på att det skulle kännas så obehagligt! Denna eviga väntan!!