• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • sosso08

Har också börjar känna av foglossningen nu när jag gick tillbaka till arbetet (förskola med småbarn), har nu iaf blivit sjukskriven 50% och uppflyttad till de äldre barnen. Fick tips att knyta en sjal hårt eller bälte, tkr dock bältet är för obekvämt att ha när man jobbar.

• lillaknytet
    moruri skrev 2015-08-07 10:04:37 följande:

Lite namninspiration kanske vi kan ha? :)

Mina topp tre namn är nu:
    Hector
    Giovanny
    Figaro

Ferdinand och Douglas heter bröderna!

Vilka fina. Här är bebis namn redan klart, Hugo. Har haft det som favorit länge och vi har alltid kört att att pappa bestämmer tjejnamn och jag kille.
  • velvet
    sosso08 skrev 2015-08-07 12:26:30 följande:

Har också börjar känna av foglossningen nu när jag gick tillbaka till arbetet (förskola med småbarn), har nu iaf blivit sjukskriven 50% och uppflyttad till de äldre barnen. Fick tips att knyta en sjal hårt eller bälte, tkr dock bältet är för obekvämt att ha när man jobbar.

Måste vara jobbigt med den typen av arbete när man inte är vidare flexibel? Skönt att bli sjukskriven till en viss del iaf?
  • velvet
    lillaknytet skrev 2015-08-07 12:36:41 följande:
    Vilka fina. Här är bebis namn redan klart, Hugo. Har haft det som favorit länge och vi har alltid kört att att pappa bestämmer tjejnamn och jag kille.
    Hugo är verkligen jättefint! Passar liksom både som liten och stor. :)
  • emeliess
    velvet skrev 2015-08-07 12:19:09 följande:

Det låter läskigt att kolla rörligheten, hur gör man det? Hoppas att det går bra iaf! Du får uppdatera oss!

Jag tycker det är som när man går till sjukgymnasten! Förra gången fick jag ligga på rygg och hon "pressade" liksom upp benen mot brösten och liknande. Absolut ska jag uppdatera :)
  • SsJj
    Honsomvill skrev 2015-08-07 06:17:49 följande:

Hur känner man om den har hicka? :o

Du kommer märka det! :) Det är rytmiskt och känns väl och kan hålla på en bra stund. Precis som när man själv har hicka fast det är inne i magen. :)
  • SsJj

Vilka fina namn ni har kommit på!

Pojknamn har vi alltid sagt William, Isac eller Aaron. Fast nu får vi en tös och jag vet verkligen inte alls!

Emilia, Livia och Cornelia är namn jag gillar men det ska såklart matcha med syskonens namn.

• Anniiica

Fina namn alla har:)
    Själva har vi ett tjejnamn klart men oense om pojknamn

Jag gillar
    Loke
    Arvid

Han gillar:
    Odin/Oden
    Thor
    Folke
    Hilmer

Och vi tycker inte om varandras pojknamn >.

• Polly 98
    Honsomvill skrev 2015-08-07 17:28:58 följande:

Vi ska få en son och han ska heta Lion. Hade det varit en flicka hade hon hetat Lykka :)

Åå, vilka fina namn ????
Svar på tråden BF december 2015 :-)