BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Har också börjar känna av foglossningen nu när jag gick tillbaka till arbetet (förskola med småbarn), har nu iaf blivit sjukskriven 50% och uppflyttad till de äldre barnen. Fick tips att knyta en sjal hårt eller bälte, tkr dock bältet är för obekvämt att ha när man jobbar.
Lite namninspiration kanske vi kan ha? :)
Mina topp tre namn är nu:
Hector
Giovanny
Figaro
Ferdinand och Douglas heter bröderna!
Har också börjar känna av foglossningen nu när jag gick tillbaka till arbetet (förskola med småbarn), har nu iaf blivit sjukskriven 50% och uppflyttad till de äldre barnen. Fick tips att knyta en sjal hårt eller bälte, tkr dock bältet är för obekvämt att ha när man jobbar.
Det låter läskigt att kolla rörligheten, hur gör man det? Hoppas att det går bra iaf! Du får uppdatera oss!
Hur känner man om den har hicka? :o
Vilka fina namn ni har kommit på!
Pojknamn har vi alltid sagt William, Isac eller Aaron. Fast nu får vi en tös och jag vet verkligen inte alls!
Emilia, Livia och Cornelia är namn jag gillar men det ska såklart matcha med syskonens namn.
Fina namn alla har:)
Själva har vi ett tjejnamn klart men oense om pojknamn
Jag gillar
Loke
Arvid
Han gillar:
Odin/Oden
Thor
Folke
Hilmer
Och vi tycker inte om varandras pojknamn >.
Vi ska få en son och han ska heta Lion. Hade det varit en flicka hade hon hetat Lykka :)
Vi ska få en son och han ska heta Lion. Hade det varit en flicka hade hon hetat Lykka :)