BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Nej vi har bara gjort RUL. Barnmorskan frågade när vi kom till de regionerna om vi ville veta könet och det ville vi. Ja, va tror ni då, sa hon och frös bilden. Det syntes tydligt at det var en tös. :) Men som barnmorskan sa, hon kan ju inte garantera till 100%, så hon sa till 97%, haha. Men det känns ju ganska säkert. Skulle det bli en pojk, så har vi ju ett namn till honom med. :)
Å gör man inte det på mvc? Eller det är olika?
Nä, det e ju inte 100% som sagt. :) Min mamma var övertygad om att jag skulle bli en pojk o stickade blåvita tröjor, men för säkerhets skull la hon in lite rosa. :D Har inte börjat köpa så mycket kläder ännu o på vagnsidan tittar vi på ngt grått. Rummet kommer ju bli lite flickigt, men om det blir en pojk så får man väl göra om. Det löser sig. :)
Oki. På vårt rul sa hon att om det är en pojke så döljer han den väl. Men vågar ändå inte fullt ut ställa in mig på en flicka. Även om lite rosa blivit inköpt.
Imorn åker vi till turkiet för en vecka. Har aldrig vart ett stort fan för att flyga men nu känner man sig lite extra nervös..
Går in i v 24 imorgon. Och ibland när jag går eller står upp känns det som hela magen ska ramla ner. Svårt att förklara hur det känns men typ så :)
Någon mer som känt så eller vet varför o om det är ok att det känns så ?:)
Idag har jag testat akupunktur mot foglossning och peppar peppar jag känner förbättring ???? är inte smärtfri men det är på en hanterbar nivå ????
Vi har Gustav och Henry som förslag till vår kille. Vi får väl se när han tittar ut vad som känns rätt 
Vi har en super nitro sedan storebror då han var 1 1/2 när vi fick varandra genom adoption men kan bara säga att vi är supernöjda! Ska nu ta reda på om man kan köpa en liggdel separat av Emmaljunga till den årsmodellen vi har.
Yey! Nu har nog jag och sambon äntligen kommit överens om en vagn!!
Har kollat in Emmaljungas nya kollektion å de blir mest troligt en Super nitro med luftdäck å en babylift istället för liggdel!
Jag har fått "ge upp" några önskemål men får väl komma ihåg de å ta upp de i framtida diskussioner ;)
Hur går de för er andra? De är väl några som redan köpt!