BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Vi har en brio go här hemma men är sugen på bugaboo Buffalo då jag har haft de andra modellerna.
Har ni börjat shoppa till bebis förresten?
Vi har en brio go här hemma men är sugen på bugaboo Buffalo då jag har haft de andra modellerna.
Åh vad bra!! Känns det fortfarande bättre? Var det via din bm som du hittade detta? Var i Sverige gick du? :)
Hej alla! Jag har en fråga
Jag väntar vårt 5 barn så borde kanske veta, men minns inte att det varit såhär m dom andra. Alltså, när bebis sparkar känner jag av vissa sparkar så väldigt långt ner. Nästan som foten eller vad det nu är är på väg ut. Nån mer som känner igen sig?
Hej alla! Jag har en fråga
Jag väntar vårt 5 barn så borde kanske veta, men minns inte att det varit såhär m dom andra. Alltså, när bebis sparkar känner jag av vissa sparkar så väldigt långt ner. Nästan som foten eller vad det nu är är på väg ut. Nån mer som känner igen sig?
Vi har beställt en city select syskonvagn från lekmer. Men dom verkar ha haft det struligt med leveranser hela sommaren. Många arga och missnöjda kunder har jag läst. Hoppas våran kommer som den ska!