• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • summer13
    gällka88 skrev 2015-08-07 08:47:14 följande:

Emmaljunga har ju en syskonvagn som ser rätt okej ut.. Heter double viking. Har du kollat på den?

Ja det lutar åt den! Problemet är väl att det finns få begagnade under 5000kr. Jag är inte typen som är pedant med mina vagnar och ville ha en begagnad denna gången så jag inte känner att jag måste sköta den perfekt och barnen inte får dricka/äta snacks m.m. i vagnen..

Ville ha lite mer slit å släng-pris på den men verkar inte bli så!
  • panisette
    lillaknytet skrev 2015-08-08 18:52:43 följande:

Funkar visst inte med emoijs :)

Tack! Och ja emojisarna e lite knepiga här ibland blir det helfel! :)
  • Anniiica

Nu har vi också beställt vagn, blir en från emmaljungas 2016 års kollektion.
    Fanns inte många kvar, så fick boka idag, annars skulle det dröja tills V50 innan vi kunde få vagnen. Nu får vi den mitten/slutet av november :) plötsligt blir allt så verkligt!

• fantasy06
    Anniiica skrev 2015-08-09 14:33:35 följande:

Nu har vi också beställt vagn, blir en från emmaljungas 2016 års kollektion.

Fanns inte många kvar, så fick boka idag, annars skulle det dröja tills V50 innan vi kunde få vagnen. Nu får vi den mitten/slutet av november :) plötsligt blir allt så verkligt!

Vilken har ni beställd? Vi tog en super nitro. Lounge grey sittdelen och dark grey på liggdelen. Vi beställde v 30 :)
  • Stura

Åh vad bra!! Känns det fortfarande bättre? Var det via din bm som du hittade detta? Var i Sverige gick du? :)

laluna skrev 2015-08-08 18:31:42 följande:

Idag har jag testat akupunktur mot foglossning och peppar peppar jag känner förbättring ???? är inte smärtfri men det är på en hanterbar nivå ????

• Anniiica
    fantasy06 skrev 2015-08-09 15:15:23 följande:
    Vilken har ni beställd? Vi tog en super nitro. Lounge grey sittdelen och dark grey på liggdelen. Vi beställde v 30 :)
    Det blev en edge duo combi, mörk vinröd, därav leveranstiden. 4 fasta lufthjul med krom chassi:)

När får ni eran vagn?
  • fantasy06
    Anniiica skrev 2015-08-09 16:41:32 följande:

Det blev en edge duo combi, mörk vinröd, därav leveranstiden. 4 fasta lufthjul med krom chassi:)

När får ni eran vagn?

Hon fråga när vi ville hämta den. Så ska hämta den 1 månad innan bf. Kunde fått sen tidigare med men inte nödvändigt :)
  • Citrona

Börjar så smått tänka på vagn här oxo...till vår tjej som är 5 år nu hade vi en Brio sing som vi gillade förutom att den var för bred.
    Någon som vet ngn vagn som påminner om den fast smalare?

• SsJj

Jag har också haft en brio sing och håller med, den är bred. Även haft äldre Emmaljungavagnar. Hade en babytravel syskonvagn när lillasyster kom och nu kör vi med en ny Emmaljunga scooter och ståbräda så vi måste också tänka på ny vagn. Kan inte bestämma mig för om det blir syskonvagn eller enkelvagn med ståbräda bara..

• Längtan 34
    Citrona skrev 2015-08-09 17:16:34 följande:

Börjar så smått tänka på vagn här oxo...till vår tjej som är 5 år nu hade vi en Brio sing som vi gillade förutom att den var för bred.
    Någon som vet ngn vagn som påminner om den fast smalare?

Vet inte hur bred sing är men Brio smile känns rätt smidig :). Beställde ett förmånligt paket häromdagen från Jollyroom. Chassi, sittdel, liggdel, spjälsäng, skötbord samt¨Brio babyskydd inkl bas för 7799 kr. Bra reapris! Brio smile har blivit utsedd till bästa duovagn på bästitest.se och har läst på forum att folk är nöjda med den. Kanske kan vara något :)?
Svar på tråden BF december 2015 :-)