BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Emmaljunga har ju en syskonvagn som ser rätt okej ut.. Heter double viking. Har du kollat på den?
Funkar visst inte med emoijs :)
Nu har vi också beställt vagn, blir en från emmaljungas 2016 års kollektion.
Fanns inte många kvar, så fick boka idag, annars skulle det dröja tills V50 innan vi kunde få vagnen. Nu får vi den mitten/slutet av november :) plötsligt blir allt så verkligt!
Nu har vi också beställt vagn, blir en från emmaljungas 2016 års kollektion.
Fanns inte många kvar, så fick boka idag, annars skulle det dröja tills V50 innan vi kunde få vagnen. Nu får vi den mitten/slutet av november :) plötsligt blir allt så verkligt!
Åh vad bra!! Känns det fortfarande bättre? Var det via din bm som du hittade detta? Var i Sverige gick du? :)
Idag har jag testat akupunktur mot foglossning och peppar peppar jag känner förbättring ???? är inte smärtfri men det är på en hanterbar nivå ????
Det blev en edge duo combi, mörk vinröd, därav leveranstiden. 4 fasta lufthjul med krom chassi:)
När får ni eran vagn?
Börjar så smått tänka på vagn här oxo...till vår tjej som är 5 år nu hade vi en Brio sing som vi gillade förutom att den var för bred.
Någon som vet ngn vagn som påminner om den fast smalare?
Jag har också haft en brio sing och håller med, den är bred. Även haft äldre Emmaljungavagnar. Hade en babytravel syskonvagn när lillasyster kom och nu kör vi med en ny Emmaljunga scooter och ståbräda så vi måste också tänka på ny vagn. Kan inte bestämma mig för om det blir syskonvagn eller enkelvagn med ståbräda bara..
Börjar så smått tänka på vagn här oxo...till vår tjej som är 5 år nu hade vi en Brio sing som vi gillade förutom att den var för bred.
Någon som vet ngn vagn som påminner om den fast smalare?