• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • bebba83
    Roxy81 skrev 2015-11-10 13:28:26 följande:

Haha, visst ska jag det! ;)

Emma här från din grupp som e ihop med Elvis. Vi fick en dotter igår
  • Roxy81

Tänk att jag misstänkte detta då jag såg att du skrivit i en annan grupp att ni fick barn igår och ni skulle ju va först ut i gruppen. :)

STORT GRATTIS! Så himla roligt. :) Har allt gått bra o hur mår ni nu?

bebba83 skrev 2015-11-10 15:58:53 följande:

• Frankie86

Idag damp det ner ett brev med tid för tul. Tisdagen den 24/11 ska vi få göra en viktuppskattning av våran prinsessa. Är egentligen sugen på att ringa och få tiden tidigare. Skulle kännas skönt o veta i tid.

Någon mer som ska få göra tul?

• velvet
    Beya skrev 2015-11-10 15:53:04 följande:

Jag känner mig inte redo för bebis:( kanske för att vi ska flytta vid månadsskiftet, har fortfarande inte fått pengar fr försäkringskassan och allt är allmänt rörigt. Känner mig mest ledsen och nedstämd:(

Här är det också lite rörigt, med det mesta faktiskt. :( Känner mig också bitvis ledsen och uppgiven, men längtar ändå efter bebis. Men vill att så mycket som möjligt ska ordna upp sig innan såklart.

Varför har du inte fått några pengar från försäkringskassan ännu? Har ni mycket kvar som behöver köpas?

Skickar över en virtuell kram.
  • bebba83
    Roxy81 skrev 2015-11-10 16:32:53 följande:

Tänk att jag misstänkte detta då jag såg att du skrivit i en annan grupp att ni fick barn igår och ni skulle ju va först ut i gruppen. :)

STORT GRATTIS! Så himla roligt. :) Har allt gått bra o hur mår ni nu?

Tack :) ja efter omständigheterna mår vi helt ok :) hur mår ni???
  • Beya
    velvet skrev 2015-11-10 18:02:55 följande:
    Här är det också lite rörigt, med det mesta faktiskt. :( Känner mig också bitvis ledsen och uppgiven, men längtar ändå efter bebis. Men vill att så mycket som möjligt ska ordna upp sig innan såklart.

Varför har du inte fått några pengar från försäkringskassan ännu? Har ni mycket kvar som behöver köpas?

Skickar över en virtuell kram.
    Tack det behöver jag nu:) kram tillbaka!
    Min arbetsgivare hade glömt att sjukanmäla mig till fsk efter de 14 dagarna:/ så jag vet inte ens om de godkänner det än även om jag har läkarintyg:(
    Ja det är ju nu man ska ha lugn o ro och bara boa sig. Jaja förhoppningvis är allt bättre o uppordnat om någon månad.
  • Beya
    bebba83 skrev 2015-11-10 15:58:53 följande:
    Stort grattis!:) när hade du Bf?
  • bebba83
    Beya skrev 2015-11-10 19:14:36 följande:

Stort grattis!:) när hade du Bf?

Tusen tack!bf 29/11 så hon va lite tidig. ...
  • Roxy81

Det va skönt att höra. :) Nu när ni fått känns det verkligen nära. Vi mår bra, hon har fixerat sig nu o magen har sjunkit på mig.

Det va ju sista träffen idag, Anna berättade den roliga nyheten o alla blev så glada för er skull. :) Vi skrev upp våra namn o telenummer på listan, antar Anna skickar den till er.

bebba83 skrev 2015-11-10 18:36:16 följande:

Tack :) ja efter omständigheterna mår vi helt ok :) hur mår ni???

• tamimfem

Hej!
    Jag vill bara skriva av mig här lite och kanske finns det någon här som vet hur det är som kan trösta mig.. 

så här är det.. Jag och min man har varit gifta i 5 år. har en son tillsammans på 2 år och väntar vår andra son den 4 december. Min man jobbar utomlands och dörför har vi bott utomlands under alla våra år tillsammans. Han är libysk medborgare och jag och sonen är svenska medborgare.. När vi blev gravida igen bestämde vi oss om att bosätta oss i sverige och uppfostra våra barn i sverige. därför sökte vi om upphållstillstånd åt honom.. När man söker om det får inte den sökande befinna sig i sverige tills dom har tagit beslut och jag måste stanna kvar i sverige. Så jag har fått tackla av hela graviditeten helt ensam.. och nu är det bara 3 veckor kvar till förlossningen och jag är helt panikslagen och skräckslagen..Jag kommer ALDRIG klara av att gå igenom en förlossningen utan min käraste vid min sida. Vems hans ska jag hålla i? vem ska viska att jag är så duktig hela tiden.. vem ska klippa navelsträngen på vår lillla bebis? hur ska jag klara av att ha två barn helt ensam? Jag saknar han så och behöver han SÅ! och jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Jag är så depp och glädjen över den nya bebisen finns inte längre kvar.. Jag önskar att bf datumet aldrig kommer.. varje dag närmar sig dagen som skulle ha varit en av de vackraste dagarna i våra liv men just nu vill ser jag den som en mardröm. Hur ska jag klara av att föda ett barn helt ensam?

ledsen för allt det här.. Men jag känner mig så ensam.. Jag har inga nära vänner eller någon jag kan prata ut med.. Ingen som har  bf början av december som bor i norrköping?

Svar på tråden BF december 2015 :-)