BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Haha, visst ska jag det! ;)
Tänk att jag misstänkte detta då jag såg att du skrivit i en annan grupp att ni fick barn igår och ni skulle ju va först ut i gruppen. :)
STORT GRATTIS! Så himla roligt. :) Har allt gått bra o hur mår ni nu?
Emma här från din grupp som e ihop med Elvis. Vi fick en dotter igår
Idag damp det ner ett brev med tid för tul. Tisdagen den 24/11 ska vi få göra en viktuppskattning av våran prinsessa. Är egentligen sugen på att ringa och få tiden tidigare. Skulle kännas skönt o veta i tid.
Någon mer som ska få göra tul?
Jag känner mig inte redo för bebis:( kanske för att vi ska flytta vid månadsskiftet, har fortfarande inte fått pengar fr försäkringskassan och allt är allmänt rörigt. Känner mig mest ledsen och nedstämd:(
Tänk att jag misstänkte detta då jag såg att du skrivit i en annan grupp att ni fick barn igår och ni skulle ju va först ut i gruppen. :)
STORT GRATTIS! Så himla roligt. :) Har allt gått bra o hur mår ni nu?
Stort grattis!:) när hade du Bf?
Det va skönt att höra. :) Nu när ni fått känns det verkligen nära. Vi mår bra, hon har fixerat sig nu o magen har sjunkit på mig.
Det va ju sista träffen idag, Anna berättade den roliga nyheten o alla blev så glada för er skull. :) Vi skrev upp våra namn o telenummer på listan, antar Anna skickar den till er.
Tack :) ja efter omständigheterna mår vi helt ok :) hur mår ni???
Hej!
Jag vill bara skriva av mig här lite och kanske finns det någon här som vet hur det är som kan trösta mig..
så här är det.. Jag och min man har varit gifta i 5 år. har en son tillsammans på 2 år och väntar vår andra son den 4 december. Min man jobbar utomlands och dörför har vi bott utomlands under alla våra år tillsammans. Han är libysk medborgare och jag och sonen är svenska medborgare.. När vi blev gravida igen bestämde vi oss om att bosätta oss i sverige och uppfostra våra barn i sverige. därför sökte vi om upphållstillstånd åt honom.. När man söker om det får inte den sökande befinna sig i sverige tills dom har tagit beslut och jag måste stanna kvar i sverige. Så jag har fått tackla av hela graviditeten helt ensam.. och nu är det bara 3 veckor kvar till förlossningen och jag är helt panikslagen och skräckslagen..Jag kommer ALDRIG klara av att gå igenom en förlossningen utan min käraste vid min sida. Vems hans ska jag hålla i? vem ska viska att jag är så duktig hela tiden.. vem ska klippa navelsträngen på vår lillla bebis? hur ska jag klara av att ha två barn helt ensam? Jag saknar han så och behöver han SÅ! och jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Jag är så depp och glädjen över den nya bebisen finns inte längre kvar.. Jag önskar att bf datumet aldrig kommer.. varje dag närmar sig dagen som skulle ha varit en av de vackraste dagarna i våra liv men just nu vill ser jag den som en mardröm. Hur ska jag klara av att föda ett barn helt ensam?
ledsen för allt det här.. Men jag känner mig så ensam.. Jag har inga nära vänner eller någon jag kan prata ut med.. Ingen som har bf början av december som bor i norrköping?