BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
23 år Småland -första barnet
Jag skulle gärna ha en tråd för oss som väntar syskon, då man har lite andra funderingar och frågor än vid första barnet.
Berättade för min mamma idag, hon skrek rakt ut och började gråta! Tror någon längtar efter att bli mormor! Så skönt att berätta för någon:) nu får man bara hålla alla tummar och tår att det denna gång går hela vägen!
Någon mer som berättat?
21 år från Jönköpings län, första barnet :)
Berättade för min mamma idag, hon skrek rakt ut och började gråta! Tror någon längtar efter att bli mormor! Så skönt att berätta för någon:) nu får man bara hålla alla tummar och tår att det denna gång går hela vägen!
Någon mer som berättat?
Någon mer som berättat?
Min familj kommer bli super glada.. Hans föräldrar kommer nog med en eller flera taskiga kommentarer - och vi kommer inte bry oss det minsta.
Någon mer som berättat?
Jag skulle gärna ha en tråd för oss som väntar syskon, då man har lite andra funderingar och frågor än vid första barnet.
Precis! Min mamma var mitt största stöd när vi gick igenom vårat MA, och skulle något ske igen så vet jag att jag har hennes stöd.
Ska berätta för sambons familj någon dag i veckan, vet att vi inte kommer få samma reaktion men tror ändå dom kommer bli otroligt glada.
Resten får vänta till antingen v13 eller efter ultraljudet i sommar, om det inte börjar synas tidigare. :)