• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Beya
    Pikkujag87 skrev 2015-04-27 13:11:50 följande:

Kommer gärna med här :) Plussade i går och har bf 27 december enligt egna uträkningar. Det här blir andra barnet om allt går vägen har en dotter född i oktober 13.

Grattis och välkommen
  • kaftan

Gick idag in i V. 9, har räknat att 5 dec är födslodatum, känner ingen nära med barn eller som är gravid, vore väldigt fint att hänga samman med några andra som också väntar :)

Finns det dessutom någon i Göteborg i min ålder (24) som kanske ville ses något framöver - så vore det ju underbart :)

• Honsomvill
    kaftan skrev 2015-04-27 14:21:20 följande:

Gick idag in i V. 9, har räknat att 5 dec är födslodatum, känner ingen nära med barn eller som är gravid, vore väldigt fint att hänga samman med några andra som också väntar :)

Finns det dessutom någon i Göteborg i min ålder (24) som kanske ville ses något framöver - så vore det ju underbart :)

Om jag bott i Göteborg så :( Vill också träffa någon som är i samma sits, då jag inte heller känner någon som är gravid.
  • evve88
    kaftan skrev 2015-04-27 14:21:20 följande:

Jag har just nu beräknad BF 4 dec :) känner inte heller någon som ska ha barn nu eller någon som planerar så känner mig skit ensam :p bor utanför Gbg :) är dock 26 :)

Är det första barnet?
  • TessOphira
    Anniiica skrev 2015-04-26 19:29:51 följande:

Berättade för min mamma idag, hon skrek rakt ut och började gråta! Tror någon längtar efter att bli mormor! Så skönt att berätta för någon:) nu får man bara hålla alla tummar och tår att det denna gång går hela vägen!

Någon mer som berättat?

Vad roligt :) Vi har gjort IVF och varit väldigt öppna med det så det kom ganska naturligt att berätta om resultatet såfort vi fick svar. Har bara fått positiva reaktioner. Många tårar haha.
  • Misshjb
    Dakine skrev 2015-04-27 12:29:27 följande:

Jag är i v 9. ( 8 + 2)

Hur gick det på vul? Hoppas det gick bra för er.
  • Dakine
    Misshjb skrev 2015-04-27 17:49:57 följande:

Hur gick det på vul? Hoppas det gick bra för er.

Gick super! :) Själv??

• Misshjb
    Dakine skrev 2015-04-27 18:47:51 följande:

php3VLl2P19922.jpg
    Vilken fin och tydlig bild. Det måste kännas skönt och släppa oron nu, symptomen kommer att komma och gå :). Var på vul i onsdags för att jag gick hjärnskakning. Då såg vi en liten med tickande hjärta. På måndag ska vi göra ett vul som var inplanerad då är jag i v 8+6 så borde se mer då.

Hur känns det nu efteråt ?
  • Anniiica
    TessOphira skrev 2015-04-27 17:24:21 följande:
    Vad roligt :) Vi har gjort IVF och varit väldigt öppna med det så det kom ganska naturligt att berätta om resultatet såfort vi fick svar. Har bara fått positiva reaktioner. Många tårar haha.
    Vad härligt! Man blir så glad när man får positiva reaktioner.

Hoppas allt går bra för er!
  • Anniiica
    Dakine skrev 2015-04-27 18:47:51 följande:

php3VLl2P19922.jpg
    Vilken fin och tydlig bild.

Frågade dom om du ville ha bilder eller frågade du sj?
Svar på tråden BF december 2015 :-)