BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Kommer gärna med här :) Plussade i går och har bf 27 december enligt egna uträkningar. Det här blir andra barnet om allt går vägen har en dotter född i oktober 13.
Gick idag in i V. 9, har räknat att 5 dec är födslodatum, känner ingen nära med barn eller som är gravid, vore väldigt fint att hänga samman med några andra som också väntar :)
Finns det dessutom någon i Göteborg i min ålder (24) som kanske ville ses något framöver - så vore det ju underbart :)
Gick idag in i V. 9, har räknat att 5 dec är födslodatum, känner ingen nära med barn eller som är gravid, vore väldigt fint att hänga samman med några andra som också väntar :)
Finns det dessutom någon i Göteborg i min ålder (24) som kanske ville ses något framöver - så vore det ju underbart :)
Berättade för min mamma idag, hon skrek rakt ut och började gråta! Tror någon längtar efter att bli mormor! Så skönt att berätta för någon:) nu får man bara hålla alla tummar och tår att det denna gång går hela vägen!
Någon mer som berättat?
Jag är i v 9. ( 8 + 2)
Hur gick det på vul? Hoppas det gick bra för er.