• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • evve88
    Dakine skrev 2015-04-27 09:48:18 följande:

VUL i eftermiddag. Skit nervös!

Lycka till!! Kommer gå toppen. Ska göra dateringsultraljud i morgon och antar att det är VUL också.. Nervös här med men samtidigt skoj!
  • Lu89Th

Jag ska göra vul imorgon. Känner mig.väldigt orolig att allt inte ska vara bra.. Har inga gravtecken förutom illamående..

• gällka88
    Anniiica skrev 2015-04-26 19:29:51 följande:

Berättade för min mamma idag, hon skrek rakt ut och började gråta! Tror någon längtar efter att bli mormor! Så skönt att berätta för någon:) nu får man bara hålla alla tummar och tår att det denna gång går hela vägen!

Någon mer som berättat?

Har endast berättat för en kompis, som tvingade mig ta grav.test och för mina två handledare på praktiken..

Klurar på hur ja ska berätta för min mamma.. Å samma för sambons föräldrar.. Ska dock inte göra de förrän efter vecka 12...
  • Stella was a diver
    Pyret 85 skrev 2015-04-27 05:25:03 följande:
    Det är en progesteronkräm. Min tanke var att den skulle hjälpa till att behålla graviditeten.
    Kroppen producerar själv det progesteron som behövs för att behålla graviditeten hos friska människor, du behöver inte hjälpa till Glad. Vanligaste orsaken till tidiga missfall är kromosomfel, och ett embryo med kromosomfel kan aldrig bli ett friskt barn. Det vet kroppen och det är därför det blir missfall. Om du tillför progesteron och det är fel på ditt embryo så kommer embryot dö ändå men det tillförda progesteronet förhindrar själva missfallet så ditt döda embryo upptäcks vid nästa ultraljud istället. Vilket jag personligen tycker är värre än att få missfall direkt, har själv upplevt MA.

Jag förstår att du inte vill ha missfall, det vill ingen av oss men du kan lägga dina pengar på roligare saker än den där krämen! Hjärta
  • Pikkujag87

Kommer gärna med här :) Plussade i går och har bf 27 december enligt egna uträkningar. Det här blir andra barnet om allt går vägen har en dotter född i oktober 13.

Svar på tråden BF december 2015 :-)