• Lana68

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

swede skrev 2015-10-23 10:17:25 följande:

Oj, vilken vecka Redan! Tack för den fina, ingående uppdateringen. Jag säger det igen; vilken vecka alltså!! Hoppas du får ner blodtrycket och att havandeskapsf. "går över". Njut, vila, skratta, sov, njut ännu mer, skål!! Skönt att höra att din man ställer upp till 100 procent. Det behövs, speciellt nu! Grattis igen!!

Lana...vad har hänt?? Jag måste ha missat det helt :( Har inte sett något i tråden om att det skulle gått fel. Blir så ledsen nu...är du inte kvar här??? Stor, stor kram

Jag har inte orkat skriva har mått dåligt. Graviditet började bra med fint hcg. Men vid Vul hade de dock avstannat hade misstänkt de med avtagande grav tecken. jag läser ändå här och gläds med alla ni kämpar . Vi har ett fryst embryo kvar men just nu har jag inte kraften men blir de av så blir de absolut sista försöket. Åtta år och massa besvikelser tär på krafterna. Är så glad att alla ni finns och vet hur allt är. I min vänkrets vet ingen något så man ältar allt själv hela tiden vilket är jobbigt. Kram och tack för du tänker på mig
  • Lana68
    JZ79 skrev 2015-10-23 17:40:25 följande:

Redan, oj vilken vecka du/ni haft!! Så bra att barnen mår bra, hoppas du också mår bättre snart och kan njuta och vara med barnen fullt ut. Duktig du är som mitt i allt pumpar och får igång amning. Vilken klippa till man du har Stort grattis till er!! Vila dig nu.. När du orkar vore det intressant att veta hur mycket bebisarna vägde och hur långa Kramar till dig!!

Rosen, grattis och välkommen hit!! Här kommer du trivas :)

Lana..ledsen att du inte längre är gravid Kram!

Tack för omtanken jag gläds med er alla och det är skönt ni finns som stöd kramar!
  • Lana68
    Rosen 76 skrev 2015-10-23 12:26:17 följande:

Smyyyyyyger mig in i tråden lite försiktigt :)

Plussade för några veckor sedan och har mitt första VUL nästa vecka den 29:e!

Är otroligt trött och börjar bli illamående på eftermiddagarna/ kvällarna...

Har mätt Hcg som ökat från

Dag 10 - 184

Dag 11 - 284

Dag 17 - 2929

Dag 25 - 26724

GRATTIS TILL ERA BEBISAR HRE OCH REDAN!!!!!!! :)

Måste läsa igenom tråden också så jag har koll på vilka vi är.

Är inte längre gravid men läser och gläds med er andra. Så stort grattis och jättebra hcg. Har du satt in ett el två embryo?
  • Lana68
    Frazze skrev 2015-10-23 21:59:33 följande:

Åh vad underbart med två små!!!! Kan bara föreställa mig hur stor vår lilla hade blivit då om hon fått leva kvar i magen till fullgånget. Hon var 34cm redan v 24 och vägde 625g. Hon var en rätt så stor tjej då kanske? Njut nu allt du kan av dina små älsklingar! Hoppas på min tur nästa gång.

Lana 68. Då är vi i samma sits då! Blev gravid men fick mf i v7+3. Hur långt hade du kommit? Beklagar verkligen förlusten! Jag vet hur det känns

Beklagar verkligen förlust också

Avstannat i vecka 7 någon gång var på vul vecka 8

Har du några mer i frysen? Vilken klinik är du på. Hur mår du? Försökt länge ? Jag hoppas du har kraft att gå vidare försöka igen och till Slut lyckas. Kram
  • Lana68
    Rosen 76 skrev 2015-10-23 21:06:08 följande:

Vi satte in två embryon.

Jag känner så med dig Lana. Även här har det kämpats på i 8 år! Jag vet att kraften finns där och hoppas så att du hittar dit igen! All styrka

Jag ska hålla mina tummar hårt. Det kommer lyckas nu ska du se. Tänk inte för mycket fast jag vet hur svårt det är. Tack för omtanke kram
  • Lana68
    weeme skrev 2015-10-23 22:25:00 följande:

Hu då Redan, vila och njut, hoppas det går tillbaka fort på dig. Skönt att de "små" mår bra. Pappa får desto mer tid, inte alltid pappan får det när de bara vill ligga och tutta på mamma i början. Lyssna på kroppen är viktigt, i alla lägen men som gravid har man ju fler att tänka på än sig själv! Bra gjort.

Lana, beklagar så väldigt. Samla kraften!

Rosen, skönt med stegring! Fin fint!

Håller med Redan, nyplussade har plats här med sin oro, här finns den fulla förståelsen för blodstänksnoja och obefintliga gravidtitetssymptoms skräck!

Tack jag ska försöka. Men just nu har all kraft försvunnit. Känns inte som att jag orkar kämpa mer just nu... tack för omtanke kram
  • Lana68
    swede skrev 2015-10-24 21:14:12 följande:

Åh vad ledsen jag blir att höra det Lana :( Skickar dig den största kramen. Förstår det känns väldigt tufft, skulle vilja säga någonting klokt...

Skickar alla mina tankar till dig!

Stort grattis Rosen! Nu håller jag alla tummarna för dig...!! Du frågade om magproblem, jag har haft jätteont i magen vid tidigare försök (dock inte denna gången), och jag är övertygad om att det hade att göra med den mix av medicin som jag "tryckte i mig" då. Det är ju inte lite medicin direkt...

KCB, jag går in i vecka 22 på måndag. Jag mådde illa vecka 7-11 ungefär, men från v12 har jag i stort sett inte haft några symptom alls. Varit livrädd för att något skulle ha hänt fostret, men det har sett bra ut. Det är väl inte för inte dessa veckorna kallas för "spökveckorna". Vad är ditt "nästa steg"? Har du något UL inbokat?

Grattis, lycka till och jag håller mina tummar för att allt ska gå bra.

Tack. Man behöver inte säga så mycket. Det räcker med att du bryr dig och tänker på mig. Jag vet ju hur tufft vi alla har el haft det innan plus och förhoppningsvis en fortsatt graviditet. Jag är uppriktigt glad för alla kämpar som lyckas till slut. Jag har önskat och hoppats att jag någon gång också ska komma dit men just nu känns det långt borta igen. Än igen tack för omtanke kramar
  • Lana68
    weeme skrev 2015-10-24 22:35:56 följande:

Hm, jag har mer haft smärtor neråt som oroat mig. Också liksom krampande men inte sammandragningar. De går över när jag slutar röra mig- helt. Röra sig i sängen kan också vara smärtsamt.

Du har inte fått foglossning tror du? Bäst att kolla upp så kan du få bälte att ha på dig som underlättar vid rörelse.
  • Lana68

Jag är bara jag, beklagar verkligen. Du kanske bör åka in för att se att allt är borta så du kan läka ihop igen, det fick jag göra. Sen ska man läka psykiskt också vilket inte är lätt. .. kram från mig

• Lana68
    Redan47 skrev 2015-11-12 21:49:09 följande:

Hej allesamman! Tvilling morsa som ammar sover och är trött efter hela året och allt fram till dags datum, det är jag. MEN sååå stolt, känner mig verkligen utvald och ödmjuk tacksam för dessa efterlängtade barn.

Jag är bara jag: är det sant det jag läser? Jag hoppas verkligen du dementerar. Kram

Maijo: äntligen! Grattis! Så välkommen naturligtvis- du har kommit helt rätt! Kör du immunsupport? Vilken klinik blev det?

Ni alla; dags för status uppdateringar! Vimsiga jag har inte koll men vill verkligen veta!

Förstår du är trött efter allt kämpande du gjort och nu är du i mål. Verkligen imponerande och du har visat att det ska går att komma hela vägen trots många motgångar. Har du inga bilder att visa på dina underverk? Stor kram från mig
Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus