Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
swede skrev 2015-10-23 10:17:25 följande:
Oj, vilken vecka Redan! Tack för den fina, ingående uppdateringen. Jag säger det igen; vilken vecka alltså!! Hoppas du får ner blodtrycket och att havandeskapsf. "går över". Njut, vila, skratta, sov, njut ännu mer, skål!! Skönt att höra att din man ställer upp till 100 procent. Det behövs, speciellt nu! Grattis igen!!
Lana...vad har hänt?? Jag måste ha missat det helt :( Har inte sett något i tråden om att det skulle gått fel. Blir så ledsen nu...är du inte kvar här??? Stor, stor kram
Jag har inte orkat skriva har mått dåligt. Graviditet började bra med fint hcg. Men vid Vul hade de dock avstannat hade misstänkt de med avtagande grav tecken. jag läser ändå här och gläds med alla ni kämpar . Vi har ett fryst embryo kvar men just nu har jag inte kraften men blir de av så blir de absolut sista försöket. Åtta år och massa besvikelser tär på krafterna. Är så glad att alla ni finns och vet hur allt är. I min vänkrets vet ingen något så man ältar allt själv hela tiden vilket är jobbigt. Kram och tack för du tänker på mig