Tråden för oss som använder NaturalCycles

Idag var min temp högre än vad den någonsin har varit, svårt att inte få upp förhoppningarna då... :)

Gjorde gravtest på morgonen och det visade ingenting så det har nog inte blivit någonting. Testade med ett testa tidigt så det borde visat idag på äl + 12 dagar.
Blir semester i Florida på måndag i 3 v så gör det och kopplar bort bebisverkstan under tiden hoppas du får ett positivt besked sedan.
Jag har ju inte ännu fått en ordentlig mens sen jag slutade med minipiller i slutet av april, så vi får se om jag är en låghormonare eller om mensen kommer... Längtar efter både en graviditet och mens sen här månaden typ, vill bara veta att allt funkar som det ska :)
Dagens graf. Negativt gravtest igår 12 dagar e äl. Idag tog tempen ett skutt uppåt igen. Blir inte klok på det här. Bim på måndag får se om den dyker upp.
Tyckte jag hade metallsmak i munnen igår och lite molvärk men vet inte om jag letar symptom som inte finns egentligen.
Nä jag vet, vet inte vad man ska tro. Det står bara osäker på NC också.
Någon som vet varför det ser ut som det gör, och vad det kan bero på?
Då ser min graf ut såhär, har bim idag då enligt Nc. I vanliga fall när jag haft äl (händer väldigt sällan) brukar tempen sjunka några eller nån dag innan bim, nu är den ju fortfarande hög.
Har däremot mensvärk som bitvis är jätteond så jag antar ändå att jag får mens trots tempen.
Ingen som vet detta med dippar?
Höjd temperatur idag... Blir knäpp. BIM idag? Vet inte riktigt men idag är det iallafall äl+13. Om inte mensen dyker upp under dagen gör jag nog ett test imorgon :)
Och nu kom mensen! :)
Så trist jag har bim på måndag och tycker det känns som den ska komma när som helst.