• Eloons

Tråden för oss som använder NaturalCycles

JPT skrev 2016-06-09 22:24:15 följande:

Är det någon här som använder NaturalCycles egna ägglossningstest? 

Har tempat i cirka sex månader och NC har satt ut min ägglossning från månad två egentligen och varje månad sedan dess. Ägglossningstesten visar dock ingenting. En gång tyckte jag mig se ett lite starkare streck, men det bekräftade ingen ägglossning i alla fall. 

Är de helt värdelösa eller kan det vara så att jag inte har ägglossning trots allt? Känns inte rimligt då min temperatur indikerar det samt att jag också har regelbunden mens. 

Eller är det bara så att ägglossningstesten inte funkar för alla? 

Jag använder dom! Och jag fick utslag den här ägglossningen iallafall :)
  • Eloons

Äl+5 idag, tempen var lägre än igår men högt över coverline ändå :) vet ju att det sägs att om man vill känna symptom så gör man det men alltså... Jag har så ont i nedre delen av magen och mina bröstvårtor är så känsliga så att jag hoppas att något är på gång!

• Eloons
    Bell13 skrev 2016-06-10 21:33:09 följande:

Kanske lite tidigt ännu men är precis likadan själv. Inbillar mig bara tror jag. Men är sååå spänd inför varje morgontemp. Alltså vad man plågar sig egentligen

Jag med! Att vakna är typ det bästa som finns nu för tiden haha. Verkligen, det är helt sjukt vad kroppen kan spela en ett spratt!
  • Eloons
    Bell13 skrev 2016-06-11 06:37:26 följande:

Tempen ligger kvar högt men höjde sig lite mer.

Är det någon som vet vad den blå ringen betyder?

Spännande!! Här höjde sig min temp också, högsta jag haft så länge jag tempat. Känns som att jag kan lita på att jag har verkligen haft äl nu till skillnad från sist!

Ska bli kul att veta vad det blåa står för :)
  • Eloons
    Bell13 skrev 2016-06-11 11:40:34 följande:

Om tempen håller sig på den här nivån testar jag lördag nästa vecka, har bim nästa måndag den 20 juni. Vi åker på semester till Florida då i 3 v så är jag inte gravid har jag nåt roligt att se fram emot i alla fall

Uppdaterar när jag får svar från NC den blå ringen är borta nu men vill veta varför den dök upp där.

Fått höra något från NC angående blå ringen? :)
  • Eloons
    Bell13 skrev 2016-06-13 16:23:42 följande:

Nej ingenting faktiskt kanske imorgon. Den försvann sedan men fotade och skickade med i mitt mail.

Har börjat få känsligt luktsinne idag och varit lite lätt illamående stundtals, somnade även mitt på dagen.

Hoppas det är tidiga tecken

Ja förhoppningsvis imorgon! :)

Va spännande! Håller tummarna ????
  • Eloons
    Bell13 skrev 2016-06-14 09:36:23 följande:

Det är en bugg i deras system så ingen ny funktion eller så

Okej! Då vet man det :)
  • Eloons
    Bell13 skrev 2016-06-14 10:12:52 följande:

Sänkning idag igen tappar hoppet lite.

Jag har också tappat hoppet lite.... Men vi får försöka att hålla hoppet uppe, det är inte över förrän mensen kommer! :)
  • Eloons
    Bell13 skrev 2016-06-15 08:16:04 följande:

Fick höjning imorse bara en liten från 36.82 till 36.88 så jag håller modet uppe lite till tänker att jag testar på fredag om inte tempen sänker sig.

Hur har det gått för dig?

Härligt! Jag fick en höjning på 0.18 idag så jag har modet uppe också :) jag tänkte testa på fredag jag med, är ledig då :)
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles