• aomj

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Tänkte att vi kunde starta en tråd för oss som använder NaturalCycles Plan, dvs. i syfte att lyckas bli gravida :)

Jag har tagit tempen i ca. en månad nu, hoppas såklart att det tog sig direkt men antagligen är det önsketänkande, haha. Dock så ändrades ägglossningen i appen efter hand och sköts fram nån dag, men det är väl så i början.

Nån annan som använder NaturalCycles? Eller nån som använt det och blivit gravida? :) Är nyfiken på hur det funkat för andra! :) 

• Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles
  • Emmissara
    Smlan skrev 2016-09-14 09:08:20 följande:

Familjeliv har problem idag med att ladda upp bilder, så ladda upp bilden via den här länken ist och skriv in bild länken här i forumet. 

www.ladda-upp.se
  • Bell13

Här är min graf. Tror inte det tagit sig om inte tempen skuttar upp imorgon.

• Emmissara
    Bobno1 skrev 2016-09-14 06:26:24 följande:

Bilderna verkar inte vilja följa med. Försöker igen senare!

Jag skulle gärna vilja se din kurva, då jag har BIM idag men den liknar inte min tidigare graviditets kurva men tempen steg idag så tror ändå inte att mensen kommer idag iaf. 

Det verkar dock som att Familjeliv har problem med att man inte kan ladda upp bilder, men gör gärna som jag gjorde och ladda upp bilden genom den här länken www.ladda-upp.se och sen länka bildlänken här :) 

• Emmissara
    Bell13 skrev 2016-09-14 09:10:08 följande:

Här är min graf. Tror inte det tagit sig om inte tempen skuttar upp imorgon. 

håller tummarna att den höjs imorgon

måste bara fråga hur fick du upp bilden? Jag har försökt flera olika sätt med de har inte gått :D 

• Smlan
    Emmissara skrev 2016-09-14 09:11:18 följande:

Jag skulle gärna vilja se din kurva, då jag har BIM idag men den liknar inte min tidigare graviditets kurva men tempen steg idag så tror ändå inte att mensen kommer idag iaf. 

Det verkar dock som att Familjeliv har problem med att man inte kan ladda upp bilder, men gör gärna som jag gjorde och ladda upp bilden genom den här länken www.ladda-upp.se och sen länka bildlänken här :) 

Att det där skulle vara så svårt. Här finns bilden nu, tack för tipset! http://www.ladda-upp.se/bilder/gkvsldffkglxts/
  • Emmissara
    Starletz skrev 2016-09-14 09:45:00 följande:
    Din graf ser väldigt lovande ut! Har du tagit CB digitalt? :)

tror du de?, känns som att de skulle varit omöjligt då vi bara fick till det en gång innan ÄL och då kom mannen inte ens i mig, och kurvan ser verkligen inte ut som min graviditets kurva jag hade i feb/mars tidigare i år. Men de kanske kan se annorlunda ut från olika graviditeter?  

Ne jag har inte testat något, vill invänta mensen så kommer vänta till nästa tisdag. Jag tyckte jag hade ÄL-smärtor 4 dagar efter NC satt ut min ÄL och om jag går efter de så ska jag ha BIM på söndag eller måndag så vill vänta till efter det. 

• Bell13
    Emmissara skrev 2016-09-14 09:12:12 följande:

håller tummarna att den höjs imorgon

måste bara fråga hur fick du upp bilden? Jag har försökt flera olika sätt med de har inte gått :D 

Med mobilen, iPhone i appen
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles