• aomj

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Tänkte att vi kunde starta en tråd för oss som använder NaturalCycles Plan, dvs. i syfte att lyckas bli gravida :)

Jag har tagit tempen i ca. en månad nu, hoppas såklart att det tog sig direkt men antagligen är det önsketänkande, haha. Dock så ändrades ägglossningen i appen efter hand och sköts fram nån dag, men det är väl så i början.

Nån annan som använder NaturalCycles? Eller nån som använt det och blivit gravida? :) Är nyfiken på hur det funkat för andra! :) 

• Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles
  • Bell13
    Bobno1 skrev 2016-09-15 05:56:06 följande:
    Ser hoppfullt ut! Spännande. Jag håller tummarna :)
    Den brukar inte ligga på den höga nivån liksom över 37 grader.
    Bara att vänta ett par dagar och se om den håller sig där uppe. 7 dagar efter äl idag tror jag själv.
  • U76

Spännande ser hoppfullt ut, jag har en lite liknande graf och Bim om 4 dagar. Jag har inga som helst känningar dock.

Bell13 skrev 2016-09-15 05:27:45 följande:

Idag stack tempen till 37.10 och det har nog inte hänt förut. Får en gnutta hopp men är så rädd att i princip vara gravid i mitt huvud och sedan kommer mensen. Men att den stack i dag måste ju vara positivt.

I söndags hade jag järnsmak i munnen, igår i hissen blev jag lite illamående av nåt matos och jag kände doften av disktrasan så väldigt tydligt. Får se om några dagar om det är något.

• Bell13
    U76 skrev 2016-09-15 06:26:41 följande:

Spännande ser hoppfullt ut, jag har en lite liknande graf och Bim om 4 dagar. Jag har inga som helst känningar dock.

6 månader sedan jag hade missfall så det är min tur nu håller tummarna för dig med, jag har bim om 7 dagar så det är alldeles för tidigt att testa. Kanske testar med ett som mäter från 10 på lördag om tempen håller sig uppe.
  • U76

Ja fick också missfall i juni, det var så tidigt v 6 så det var mer som en kraftig mens, försöker bifoga min graf men lyckas inte

Bell13 skrev 2016-09-15 06:44:49 följande:

6 månader sedan jag hade missfall så det är min tur nu håller tummarna för dig med, jag har bim om 7 dagar så det är alldeles för tidigt att testa. Kanske testar med ett som mäter från 10 på lördag om tempen håller sig uppe.

• U76

Försöker mig på att bifoga grafen, vad tror ni kan det vara på väg mot ett plus?

• Bell13
    U76 skrev 2016-09-15 08:05:11 följande:

Ja fick också missfall i juni, det var så tidigt v 6 så det var mer som en kraftig mens, försöker bifoga min graf men lyckas inte

Jag fick också i v 6 men tog det väldigt hårt ändå
  • Bell13

Ingen bild blev bifogad

U76 skrev 2016-09-15 08:06:43 följande:

Försöker mig på att bifoga grafen, vad tror ni kan det vara på väg mot ett plus?

• Starletz
    Bell13 skrev 2016-09-15 05:27:45 följande:

Idag stack tempen till 37.10 och det har nog inte hänt förut. Får en gnutta hopp men är så rädd att i princip vara gravid i mitt huvud och sedan kommer mensen. Men att den stack i dag måste ju vara positivt.
    I söndags hade jag järnsmak i munnen, igår i hissen blev jag lite illamående av nåt matos och jag kände doften av disktrasan så väldigt tydligt. Får se om några dagar om det är något.

Spännande! Håller tummarna för dig!
  • Bell13
    Starletz skrev 2016-09-15 09:13:28 följande:
    Spännande! Håller tummarna för dig!
    Hoppas ju att den stannar kvar så högt nu och att det betyder att jag är gravid. Nu blir ju bara väntan ännu jobbigare.
  • Emmissara

Jag vet inte om de här är intressant för någon men här är mina 2 cykler där jag har blivit gravid. Den översta är den här cykel och den understa är ifrån feb/mars.

Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles