qatteriin skrev 2015-12-10 15:11:38 följande:
Haha ja det skrämmer mig lite att läkaren ska tänka att jag bara vill ha jullov. :-P Att han ska tycka att jag ska ta föräldraledigt istället. Men skulle jag ta föräldradagar så har jag ju bara rätt till 15 timmar på fsk för sonen och det pallar inte min kropp det vet jag.
WiMe06 skrev 2015-12-10 13:35:16 följande:Känner så väl igen mig, nu ska jag försöka få i mig lite mat sen blir det nog soffläge för mig en stund innan barnen ska hämtas i skolan.
Nu har jag sovit i nästan två timmar... Ska vila lite innan jag hämtar sonen. Haha! Hoppas inte den långa tuppluren stör nattsömnen men det tror jag inte.
Då är han ju dum läkaren om han ska tolka det så. Nej, det håller vi tummarna för att allt går bra och att du får bli sjukskriven.
Skönt med lite vila, jag ligger också på soffan ännu, ska hämta barnen om 30 min. Imorgon ville den yngsta cykla själv till skolan, men då måste storebror gå med på att cykla också, får väl se om jag vågar släppa iväg dem själva. Känns så läskigt att göra det men samtidigt är det ju bra dem vill lära sig.