WiMe06 skrev 2016-01-19 09:31:50 följande:
Så skönt att det inte blev utdraget och att allt gick så bra
Åh så fina namn. En lagom stor liten tjeja
Hoppas allt går bra på läkarkontrollen så ni får åka hem sen då.
Det blir nog verkligare när han får träffa henne på riktigt. Våra förstod nog inte heller riktigt förrän de faktiskt fick träffa henne och nu är dem på henne jämt, haha.
Det verkar som det är ett riktigt litet snuttgäng som fötts, hihi.
Det gick bra på läkarkontrollen, fast läkaren tyckte han hörde ett knäppande i höften (som jag antar tyder på höftledsluxuation, han sa det inte dock men pratade om skena osv), så han kallade på överläkaren. Som dock inte hörde nåt, tack och lov, men vi får se på återbesöket på torsdag. Vid tidig hemgång gör man alltid en till läkarkontroll och det känns ju bra iaf men hoppas det är lugnt med lederna.
Axel var väl måttligt intresserad, haha, men han tycker hon är söt och ser fram emot att hon ska bli större så han kan leka med henne.

Han konstaterade att då kan hon jaga efter honom och han kommer springa snabbare eftersom han är större. Haha!
Nu är det jag som är inne i "får hon i sig nåt?!"-stadiet... Hon snuttar ju mycket men man vet ju inte om det finns nåt att äta!! En kompis son snuttade massor men fick inte i sig nåt och fick så lågt socker att han nästan blev medvetslös, som tur var så var de fortfarande på sjukhuset eftersom hon var snittad... Sånt där skrämmer ju upp en. Men Sally är pigg mellan varven och är med när hon är vaken så jag borde kunna släppa det.