WiMe06 skrev 2016-01-19 20:05:09 följande:
Oj, hoppas allt ser bra ut på nästa besök. Men vad bra att läkaren bad en extra att kolla upp det.
Haha, vad roliga dem är dem små grynen. Han var kanske mest glad att mamma var hemma igen? Oj, stackarn då blir han besviken som får vänta ännu längre innan hon kan jaga honom
Känner du att produktionen har kommit igång nånting? Annars är det ju säkert det hon jobbar för så länge hon verkar pigg och alert borde det inte vara ngn fara tänker jag. Men förstår att det oroar dig när du haft bekanta som varit med om den situationen.
Haha jaa han blev min lilla bebis igen men det var jag beredd på. Han är så glad att jag kommer ner på golvet igen och kan leka.

Och jag med, visst gör fogarna fortfarande ont men nu är jag iaf inte lika tung och otymplig.
Nja jag undrar om det alls kommit igång... Men det är klart, hon är ju inte ens ett dygn. Igår såhär dags hade jag ingen aning om att hon skulle komma samma kväll, så märkligt! De var inte oroliga på förlossningen iaf så det känns ju bra men jag hoppas inte det dröjer allt för många dagar innan det rinner till. Nu sover hon, den lilla. Hon som alltid brukade vara så aktiv i magen på kvällarna! Men det kanske var senare på kvällarna när jag tänker efter.