WiMe06 skrev 2016-01-20 03:51:34 följande:
Jaha, men på mig tog det säkert ngn dag innan råmjölken kom igång med, iofs var ju det när jag pumpade, W kanske lyckades få ut några droppar. Förstår att det möte vara jobbiga dygn för herregud råmjölken är ju inte mkt. Hoppas det kommer igång för dig snart.
Vaknade precis med världens ryck och trodde W trillade ner på golvet. Men hon ligger så skönt i sitt nest, var tvungen att känna så hon andades för herregud hon har varit vaken och ätit 1 gång än så länge.
Åh, nu vaknar hon igen, dags att mata
Jag har ju typ aldrig kunnat pumpa så jag har ingen aning om hur mycket råmjölk jag haft, eller vanlig mjölk, haha! Men inte är det mycket råmjölk inte... Damen har varit hemskt missnöjd inatt och inte ens velat suga i perioder, för att det inte kommit nåt antar jag. Till slut gav jag upp och satte mig i soffan, då fanns det tydligen mat! Jag försökte sitta och sova för jag vågade inte lägga ner henne, utifall hon skulle börja om... hon sov i 2,5 timmar men inte sov jag nåt värst! Nu är Axel vaken förstås och Sally äter, hoppas hon vill sova lite till sen...