BF Januari 2016 :)
Jag bestämde mig för att försöka slumra en stund eftersom bönan accepterade babynestet... en stund iaf. Sen vaknade hon och ville äta. Såklart. Haha! Men allt snuttande ska väl få igång mjölken snart tycker jag.
Jag bestämde mig för att försöka slumra en stund eftersom bönan accepterade babynestet... en stund iaf. Sen vaknade hon och ville äta. Såklart. Haha! Men allt snuttande ska väl få igång mjölken snart tycker jag.
Nu är vi hemma å sambon är å hämtar storasyster! Jag är som ett litet barn på julafton! Längtar ihjäl mig efter henne!!
Ja, jag Sprang ut på balkongen 100ggr å kollade å när jag såg bilen svänga in på vår gata då storgrät jag. Hon är så fin mot lillebror, vill hålla å klappa å ser till att hans gosedjur är med. Ja Gud dessa hormoner alltså!!
Jaa hormonerna är verkligen igång, även om det inte är riktigt dags för tredagarsgråten än. Men den här bilden som jag nu har som bakgrund i mobilen får mig typ att gråta varje gång. Skit samma att bebis knappt syns liksom, haha!

Nej att höra dem där jäkla snarkningarna när man går med frustrerad bebis kan göra en än mer tokig. Jag är så glad som köpt hem ersättning faktiskt och jag börjar nästan känna att det kanske är värt att gå över till det så småningom, men det är ju sååå mysigt att amma och det är nog det som gör att jag fortsätter traggla tror jag.
Du får sova lite när maken kommer hem kanske?
så fin din familj är! <3
Amen åhh vad fina! Förstår att du blir känslosam
supermysig bild!
Alltså... Jag har så svårt att tänka "hon" om Sally!
Även om jag gjort det hela graviditeten! Jag är väl så van vid att min bebis är en pojke, haha, men det blir lite lustigt. Vi har ju bara haft pojkbebisar i familjen så även för mina föräldrar verkar det vara svårt att ställa om. Haha!
FY FAAAAAN FÖR EFTERVÄRKARNA!!
Där fick jag för att jag hade så hanterbara värkar under förlossningen antar jag... Blä!
Hälsningar från oss <3 två timmar på förlossningen sen blev det en raket. Latensfasen hemma därför det bs lite oregelbundet. Vs öppen 3 cm när jag kom in kl 17 å hon föddes 18.58 :)
Alltså jag behöver råd - våran killen är inte sådär överdrivet tuttsugen alls. Han åt inatt vid 00:20-2 å sedan sov han till 6 å sedan åt han lite vid 9 å sedan vid 11:30 å sen när vi kom hem vid 15 å sen sista gången vid 19. Annars så sover han mest. Minns att dotter var vaken hela tiden å åt. Å den korta tid han tuttat så har jag såklart får sår redan! Får inte till greppet. Vet inte om jag har för stora bröst alltså. Försökte väcka honom nu men bröstet lockade inte alls å han har sovit sen strax innan 19. Borde jag oroa mig? Har ni några bra tips?