mirakelspektakel skrev 2015-11-20 23:04:57 följande:
Var hos BM idag, fick nästan en applåd för att jag har gått upp 2,5 kg på en månad. Haha, trodde aldrig det skulle hända att någon genuint skulle bli lycklig för att jag gick upp i vikt. Allt såg iaf väldigt bra, lillan växer som hon ska och ligger precis på normalkurvan. Jag är så glad över att även fast jag mår skit och antagligen kommer ha en jobbig väg tillbaks efter förlossningen så verkar det inte påverka vår prinsessa alls.
Härligt!! Det är helt fantastiskt att de kan må så väl där inne även om den de "parasiterar" på mår skit. :-/
mitthemligajag skrev 2015-11-21 07:52:34 följande:
Har vaknat 2 nätter av en hel sjuk smärta på vänster sida vid blygdbenet i magen. Har nästan aldrig upplevt sådan konstig ond smärta förut... Absolut inte som ngt värkliknande mer som ett otroligt smärtsamt sendrag i magen. Oförklarligt ont hehe, ngn som vet vad de kan vara?
Det kanske är just det? Senor och ligament. Jag får jätteont i ligamenten om jag vrider mig lite fel, och det gör jag aldrig när jag är helt vaken utan bara i sömnen eller i halvsömn.
WiMe06 skrev 2015-11-21 08:57:28 följande:
Det är nog första ggn jag egentligen har börjat boa såhär. Och det känns så mysigt. Men nu börjar längtan efter liten bebis bli stor.
Så dumt med appen, man ser ju inte om ngn postar en bild längre, får gå in på datorn och kika på tygerna. Tur med tvättstugan idag
Haha är det tilm iphone det finns en app eller finns den till android också? Jag har aldrig fattat det där, jag går bara in via webbläsaren.

amalie79 skrev 2015-11-21 09:08:00 följande:
Såg på min Fb att jag julpyntade denna dagen för två år sedan. Betyder det att man får lov att göra det idag? :D ska jobba tre timmar idag men sen ska sambon på match i ishallen och vet inte om jag känner för att ställa mig där och bli kall om ryggen när jag inte haft en känning i ryggen på hela veckan trots klättring på stege och kört moped ute. Kanske kan va bra passa på o sen nästa vecka bara njuta av adventsglöggen !
Absolut får man det!

Jag hinner nog inte den här helgen men det är så härligt! Jag brukar smälla upp allt julpynt första advent, haha, tillochmed granen vissa år eftersom vi har plastgran. Jag får inte nog, Mer jul av Adolphson och Falk är typ min theme song såhär års.