• Caisas

BF Januari 2016 :)

Har inte sett någon tråd för Januari 2016 ännu, inte så konstigt kanske då det är väldigt tidigt. Jag plussade igår, är i vecka 4 (3+3 idag) och har BF 6 januari 2016 om allt går bra. Hoppas ni blir fler som droppar in snart! Solig

Jag är 26 år, maken 33, och det är första barnet för oss båda. {#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-28 16:55
    Uppdatering 28/4 första BF-listan!
    www.familjeliv.se/forum/thread/75214834-bf-januari-2016/5

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-30 08:48
    BF-listan: www.familjeliv.se/forum/thread/75225363-bf-januari-2016-bf-lista/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 12:04
    FACEBOOKGRUPP: www.facebook.com/groups/1592591414363909/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-06 08:42
    UPPDATERA ERA BF-DATUM INNE I TRÅDEN FÖR BF-LISTAN! www.familjeliv.se/forum/thread/75225363-bf-januari-2016-bf-lista/1

Vi börjar bli så många nu att det är svårt för mig att hålla listan rätt uppdaterad! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-27 08:50
    FACEBOOKGRUPPEN KOMMER ATT LÅSAS! Hej allihop! De som funderar på att gå med i fb-gruppen, gör det snarast för till helgen (sista maj) stängs den för nya medlemmar. Vet att några här sa att de ville vänta, men till helgen kommer den inte att synas mer på fl, så ingen risk att någon vän på fb ser den.

Observera att alla nya medlemmar skriver in sig i bf-listan som finns som fil, och skriver om sig själv i presentationstråden som ligger fäst överst på sidan. Detta för att vi inte är hemliga för varandra, för då faller liksom syftet med hela grejen. Så välkomna allihop!

Om någon verkligen vill gå med i gruppen efter att den blivit låst, skicka PM till Caisas, Grus grus eller Lanylena, så ska vi se om vi kan lösa det. Om någon skapar en andra grupp, skicka PM till mig (Caisas) med länk så kan jag lägga till den här i trådstarten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-06-30 20:21
    Vill ni gå med i Facebookgruppen, skicka förfrågan i PM till Caisas eller Lanylena!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-09 21:55
    FACEBOOKGRUPPEN TAR INTE LÄNGRE EMOT NYA MEDLEMMAR! SKAPAS EN NY GRUPP SOM NI VILL SKA LÄNKAS HÄR, SKICKA PM TILL MIG SÅ ORDNAR VI DET!

• Svar på tråden BF Januari 2016 :)
  • Delacore
    aurorasmamma skrev 2015-06-16 12:16:19 följande:
    Hej och grattis! När har du bf? Tänkte du borde väl ha i slutet av februari? De här är januari gruppen nämligen

oops sorry! Jag får vända mig till en annan grupp då ;)

Men lycka till =)

• WiMe06
    Sudden92 skrev 2015-06-16 11:10:10 följande:

Hade en mardröm i veckan att fostret inte levde, trots att jag haft starka graviditetssymtom. Ringde kvinnokliniken och tjatade mig till ett vul, trots att jag inte haft någon blödning. Tyvärr va de som jag trodde. Inga hjärtslag.

Hade återbesök igår och samma sak då. Konstaterat MA, uteblivet missfall. Tur jag ringde om ett vul annars kanske de inte hade upptäckts förens rul. Konstigt att vul inte är obligatoriskt när MA är så vanligt! Fick med mig cytotec hem och gjorde medicinsk abort hemma.

Får trösta mig med att dricka vin på midsommar och hoppas på bättre lycka nästa gång.

Lycka till med era bebisar! Hejdå

Usch vad tråkigt att höra att din hemska dröm stämde. Kramar till dig!
  • Söndag

Hade en mardröm i veckan att fostret inte levde, trots att jag haft starka graviditetssymtom. Ringde kvinnokliniken och tjatade mig till ett vul, trots att jag inte haft någon blödning. Tyvärr va de som jag trodde. Inga hjärtslag.

Hade återbesök igår och samma sak då. Konstaterat MA, uteblivet missfall. Tur jag ringde om ett vul annars kanske de inte hade upptäckts förens rul. Konstigt att vul inte är obligatoriskt när MA är så vanligt! Fick med mig cytotec hem och gjorde medicinsk abort hemma.

Får trösta mig med att dricka vin på midsommar och hoppas på bättre lycka nästa gång.

Å beklagar vilken vecka skulle du varit i?
    Kram!
  • Pyret 85

Beklagar!
  • idape

[quote=75427433][quote-nick]haannah skrev 2015-06-16 10:59:55 följande:[/quote-nick]

Har VUL imorgon (v. 10, 9+3) och börjar bli riktigt nervös. Jag vill inte höra igen att det inte finns någon hjärtaktivitet. Vill sååå gärna höra att allt ser bra ut och se fina hjärtslag. 9.30 imorgon är det dags, och jag håller alla tummar jag kan att det här går vägen! :) ska bli intressant och se om man blir flyttad något, om det är så att allt ser bra ut :)

Har oxå vul i morgon! Oroligt som alltid. Man är ju beredd på det värsta. Har haft MF innan, dock aldrig MA. Men jag tror det går bra. Det känns så. Hade samma känsla när jag var gravid med min son och då hade jag rätt. Men man vet ju som sagt aldrig. Lycka till!!

• haannah

Det känns bättre för mig nu också, peppar peppar. Jag har haft molvärk senast idag, så jag hoppas att det växer som det ska och att vi får sen hjärtaktivitet imorgon! :) lycka till! Håller tummarna för dig! :)

• WiMe06

Har ngn annan här haft bruna flytningar/blod? Jag har haft lite bruna flytningar men idag kom det lite rikligare flytning nästan mer som brunt blod. Ska till bm imorgon men sen funderar jag på att ringa gynekologen jag var hos för att se om han kan hjälpa mig med ett till vul eller så.

• Sudden92
    WiMe06 skrev 2015-06-16 13:39:06 följande:

Usch vad tråkigt att höra att din hemska dröm stämde. Kramar till dig!

Skulle gått ini vecka 11 på söndag
  • salkert

Hejsan, ny här..
    Vecka 9+2 idag, beräknad 16 juni.

Johanna, 31år, bor i södra sthlm, blivande trebarnsmamma. :)

Love 100626 ♥ Minna 081124 ♥ salkert.se
Svar på tråden BF Januari 2016 :)