WiMe06 skrev 2015-12-18 16:43:39 följande:
Ja, så jäkla typiskt, vi kan tyvärr inte flytta vår säng mer åt ena hållet för sängborden är fastskruvade på vägen och vill inte behöva skruva ner dem helst, och tyvärr hade det nog inte hjälp mkt för vi hade nog inte kommit in i garderoberna iallafall. Så jäkla synd.
Haha, jag lider redan, fick lägga mig på sängen en stund nu för shit vad det värker i fogar, rumpa, höfter och sammandragningar, haha.
Härligt att du fått undan på jobbet nu och fick en trevlig lunch med, Skönt att du får vara ledig nu så du kan vila ut ordentligt. Mysigt med julmarknad
Våra kids ville sova hos svärisarna i helgen så vi blir barnfria, säkert sitta ggn innan bebis kommer, så vi tänkte försöka se en bio eller nåt, men undra jag om min kropp pallar det, haha.
Åh typiskt! Vi har en ikeas Malm-säng med sängbord som sitter fast i sängramen, så det är på håret att den går att flytta tillräckligt, men enklare än att flytta sånt som sitter fast i väggen iaf!
Åh vad skönt med lite tid för er själva! Sonen ska sova över hos mina föräldrar 22:a till 23:e, hade planerat det för att vi inte visste om maken skulle få ledigt den 23:e, men nu blir det perfekt. Vi ska gå och se Star Wars på kvällen.

Fastän jag led så när vi nyss var på bio... Men jag vill så gärna se den innan bebis kommer och då är det bäst att passa på!