qatteriin skrev 2015-11-25 22:04:05 följande:
Trotsboken kanske? Inte så jätteingående men väldigt skönt att läsa. Min husguru Malin Alfvén som skrivit tillsammans med Kristina Hoffsten. Hur gammal är dottern? Fem gåner mer kärlek som mirakelspektakel länkar till är också grym.
Ja jag ska kolla med min kollega om de har babyinlägget för jag har sett på nätet att typ alla babyskydd har, han är lätt förvirrad av sig så det kan gott hända att han glömt det.
Förstaförsökaren26 skrev 2015-11-25 20:46:48 följande:Åh jag är oxå ifrån Örebro :) kul!! Rosa deli chicken alfredo är gudomlig!!
Så roligt! Jag är inte från Örebro egentligen utan uppväxt utanför, men eftersom jag bott nästan halva livet i Göteborg så ska jag helt ärligt säga att jag känner mig mer som en göteborgare. Hehe.
Hon blir 2 år i slutet av januari. Okej, då ska jag kolla upp den med! Usch va svårt det kan va i vissa situationer! Lär väl komma en härlig avundsjuka lagom till bebisen kommer oxå ;)
Jag tycker oxå att det påverkar andningen mer och mer, dessutom har jag massor av sammandragningar varje dag och de går inte längre över om jag inte vilar mig en stund..