• Caisas

BF Januari 2016 :)

Har inte sett någon tråd för Januari 2016 ännu, inte så konstigt kanske då det är väldigt tidigt. Jag plussade igår, är i vecka 4 (3+3 idag) och har BF 6 januari 2016 om allt går bra. Hoppas ni blir fler som droppar in snart! Solig

Jag är 26 år, maken 33, och det är första barnet för oss båda. {#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-28 16:55
    Uppdatering 28/4 första BF-listan!
    www.familjeliv.se/forum/thread/75214834-bf-januari-2016/5

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-30 08:48
    BF-listan: www.familjeliv.se/forum/thread/75225363-bf-januari-2016-bf-lista/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 12:04
    FACEBOOKGRUPP: www.facebook.com/groups/1592591414363909/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-06 08:42
    UPPDATERA ERA BF-DATUM INNE I TRÅDEN FÖR BF-LISTAN! www.familjeliv.se/forum/thread/75225363-bf-januari-2016-bf-lista/1

Vi börjar bli så många nu att det är svårt för mig att hålla listan rätt uppdaterad! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-27 08:50
    FACEBOOKGRUPPEN KOMMER ATT LÅSAS! Hej allihop! De som funderar på att gå med i fb-gruppen, gör det snarast för till helgen (sista maj) stängs den för nya medlemmar. Vet att några här sa att de ville vänta, men till helgen kommer den inte att synas mer på fl, så ingen risk att någon vän på fb ser den.

Observera att alla nya medlemmar skriver in sig i bf-listan som finns som fil, och skriver om sig själv i presentationstråden som ligger fäst överst på sidan. Detta för att vi inte är hemliga för varandra, för då faller liksom syftet med hela grejen. Så välkomna allihop!

Om någon verkligen vill gå med i gruppen efter att den blivit låst, skicka PM till Caisas, Grus grus eller Lanylena, så ska vi se om vi kan lösa det. Om någon skapar en andra grupp, skicka PM till mig (Caisas) med länk så kan jag lägga till den här i trådstarten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-06-30 20:21
    Vill ni gå med i Facebookgruppen, skicka förfrågan i PM till Caisas eller Lanylena!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-09 21:55
    FACEBOOKGRUPPEN TAR INTE LÄNGRE EMOT NYA MEDLEMMAR! SKAPAS EN NY GRUPP SOM NI VILL SKA LÄNKAS HÄR, SKICKA PM TILL MIG SÅ ORDNAR VI DET!

• Svar på tråden BF Januari 2016 :)
  • Nataliaxac

jag hänger på här, väntar mitt första barn i vecka 5 (4 plus 1) Tyst
    Jag mår sådär, har mått så illa och spytt men nu har jag tagit Postafen och GUUUUD så skönt att kunna leva igen.
    Sen så rapar jag och kissar och är hungrig konstant. MEn det kan jag absolut leva med. 

VIlka är ni? Vore kul och hålla kontakt med er som är i samma sits :)

• tvåsmåunderverk
    Nataliaxac skrev 2015-05-13 10:11:49 följande:

Jag mår sådär, har mått så illa och spytt men nu har jag tagit Postafen och GUUUUD så skönt att kunna leva igen.
    Sen så rapar jag och kissar och är hungrig konstant. MEn det kan jag absolut leva med. 

Grattis!

Jag är i vecka 6 (5+3) och tycker tiden går löjligt sakta! väntar mitt tredje barn, har två vildingar på 1,5 år så känns som att jag nyss var gravid! Ändå minns jag knappt något från förra graviditeten!
  • WiMe06
    HCS skrev 2015-05-13 08:41:49 följande:
    Har inget bra svar.. är precis lika nu. Tycker inte jag mår lika illa längre och jag har molvärk i både mage och rygg ibland. Dock hade testen ökat rejält från bim till bim+4. Ligger idag på bim+6 och har inga test att ta...
    Har inte tagit nåt test sedan bim+3 och idag är jag på bim+9. Har tänkt flera ggr att jag ska köpa med mig nya test för att se hur starka dem skulle vara, men sen nånstans hindrar jag mig själv för jag tänker att det kanske bara gör situationen värre för mig.

Jag känner också molvärk i mage och rygg till och från.
  • WiMe06

Grattis och välkommen.

Jag är 28, väntar mitt 3e barn, har två pojkar som fyller 6 och 8 i år. Är idag i v 4+6. Har känt lite illamående vissa dagar och haft väldigt ömma bröst, men nu tycker jag mig inte känna så mkt längre. Är hungrig jämt och väldigt trött.
  • Svurk

Ja är typ samma där v 6 (5+4

Fast ja känner ingenting:)

På ett sätt skönt kanske men man vill ju känna lite så man vet att nåt växer där inne:)
  • Nataliaxac
    Svurk skrev 2015-05-13 12:25:25 följande:

Ja är typ samma där v 6 (5+4

Fast ja känner ingenting:)

På ett sätt skönt kanske men man vill ju känna lite så man vet att nåt växer där inne:)

Ja vad skönt! Det kommer säkert. Illamåendet är inte och leka med! Har ni/du bokat Bm ännu?
  • Svurk
    Nataliaxac skrev 2015-05-13 13:45:50 följande:
    Ja vad skönt! Det kommer säkert. Illamåendet är inte och leka med! Har ni/du bokat Bm ännu?
    Ja men man kan ju hoppas att det inte kommer haha:)

Ja har bokat bm på torsdag:)

Skall bli spännande du?
  • minahjärtan0609

Jag vill gärna vara med. Är 35 år väntar mitt tredje barn den 5/1. Mår illa och har ett humör som man får akta sig för skönt med symptom då jag fick missfall i vecka 6 i början av april. Nu är jag i v 7.

• minahjärtan0609

Hej. Kul att se dig här med

Ska du inte ta ett test till och se om det blir starkt pluss? Så du kan känna dig lite lugnare? Håller tummarna att allt går väl.

WiMe06 skrev 2015-05-13 10:23:34 följande:

Har inte tagit nåt test sedan bim+3 och idag är jag på bim+9. Har tänkt flera ggr att jag ska köpa med mig nya test för att se hur starka dem skulle vara, men sen nånstans hindrar jag mig själv för jag tänker att det kanske bara gör situationen värre för mig.

Jag känner också molvärk i mage och rygg till och från.

Svar på tråden BF Januari 2016 :)