• Caisas

BF Januari 2016 :)

Har inte sett någon tråd för Januari 2016 ännu, inte så konstigt kanske då det är väldigt tidigt. Jag plussade igår, är i vecka 4 (3+3 idag) och har BF 6 januari 2016 om allt går bra. Hoppas ni blir fler som droppar in snart! Solig

Jag är 26 år, maken 33, och det är första barnet för oss båda. {#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-28 16:55
    Uppdatering 28/4 första BF-listan!
    www.familjeliv.se/forum/thread/75214834-bf-januari-2016/5

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-30 08:48
    BF-listan: www.familjeliv.se/forum/thread/75225363-bf-januari-2016-bf-lista/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 12:04
    FACEBOOKGRUPP: www.facebook.com/groups/1592591414363909/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-06 08:42
    UPPDATERA ERA BF-DATUM INNE I TRÅDEN FÖR BF-LISTAN! www.familjeliv.se/forum/thread/75225363-bf-januari-2016-bf-lista/1

Vi börjar bli så många nu att det är svårt för mig att hålla listan rätt uppdaterad! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-27 08:50
    FACEBOOKGRUPPEN KOMMER ATT LÅSAS! Hej allihop! De som funderar på att gå med i fb-gruppen, gör det snarast för till helgen (sista maj) stängs den för nya medlemmar. Vet att några här sa att de ville vänta, men till helgen kommer den inte att synas mer på fl, så ingen risk att någon vän på fb ser den.

Observera att alla nya medlemmar skriver in sig i bf-listan som finns som fil, och skriver om sig själv i presentationstråden som ligger fäst överst på sidan. Detta för att vi inte är hemliga för varandra, för då faller liksom syftet med hela grejen. Så välkomna allihop!

Om någon verkligen vill gå med i gruppen efter att den blivit låst, skicka PM till Caisas, Grus grus eller Lanylena, så ska vi se om vi kan lösa det. Om någon skapar en andra grupp, skicka PM till mig (Caisas) med länk så kan jag lägga till den här i trådstarten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-06-30 20:21
    Vill ni gå med i Facebookgruppen, skicka förfrågan i PM till Caisas eller Lanylena!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-09 21:55
    FACEBOOKGRUPPEN TAR INTE LÄNGRE EMOT NYA MEDLEMMAR! SKAPAS EN NY GRUPP SOM NI VILL SKA LÄNKAS HÄR, SKICKA PM TILL MIG SÅ ORDNAR VI DET!

• Svar på tråden BF Januari 2016 :)
  • Nataliaxac
    Svurk skrev 2015-05-13 14:02:03 följande:

Ja men man kan ju hoppas att det inte kommer haha:)

Ja har bokat bm på torsdag:)

Skall bli spännande du?

Nä jag har inte bokat än fick instruktioner att man ska till Bm vecka 8 ???? i alla fall här i Umeå, var bor ni?
  • Svurk
    Nataliaxac skrev 2015-05-13 14:21:14 följande:
    Nä jag har inte bokat än fick instruktioner att man ska till Bm vecka 8 ???? i alla fall här i Umeå, var bor ni?
    Göteborg ja ringde bara för att först boka för grav test

Men dom sa att hat du plussat hemma så kan du boka tid för inskrivning med en gång. Det gjorde jag:)

Skönt att bli inskriven redan nu faktiskt!

Ring å säg att du vill bli inskriven så får du se va dom säger
  • Otti

Feber och så jäkla ont i halsen. + att mina förkylningar jämt sätter sig i ryggen. Kan knappt röra på mig och har knappt inte sovit sen 02 inatt. Och så lite småillamående på det. Usch!!! Så skickade iväg karl att köpa glass och choklad åt mig hehe. Måste ju orka ta han om våran 20 månaders också!

• aurorasmamma

Bor också i Umeå

Ringde förra veckan och fick tid den 20e. Du kan ringa nu om du vill, min bm tyckte de va bra då de är mindre tider fram mot sommaren lediga.
  • Kixpix
    Jag bokade en tid i måndags, fick tid den 29 maj. Men då är det bara hej, vi skriver in dig, hejdå. Sen skulle ett inskrivningsmöte bokas i vecka 12 som tar ca 2 timmar. Jag bor i Skåne.
  • Svurk
    Kixpix skrev 2015-05-13 16:51:29 följande:
    Jag bokade en tid i måndags, fick tid den 29 maj. Men då är det bara hej, vi skriver in dig, hejdå. Sen skulle ett inskrivningsmöte bokas i vecka 12 som tar ca 2 timmar. Jag bor i Skåne.
    Det är nog jätte olika.

Ja vet inte va ja skall göra på torsdag men dom sa att ja skulle skrivas in så:)

Men kanske får komma tillbaka å göra all test å så ja vet inte:)

Haha som sagt första gången för mig
  • haannah

Hej och grattis till er alla! :) 

Jag hänger gärna på här jag med, plussade igår! Både jag och sambon fyller 25 i år, och det är vårt första barn :) 

Enligt uträkningarna är jag i v.5 (4+3), och BF är just nu 16 januari. 

Jag är galet nervös, då jag hade en MA i höstas i v.9 (upptäcktes i v.11) efter min första graviditet.

Mina symtom nu är ömma och svullna bröst, "mensvärk" och GALET trött. 

• WiMe06
    minahjärtan0609 skrev 2015-05-13 14:14:45 följande:

Hej. Kul att se dig här med smile1.gif

Ska du inte ta ett test till och se om det blir starkt pluss? Så du kan känna dig lite lugnare? Håller tummarna att allt går väl.

Detsamma, vore ju toppen att kunna följas åt här den här gången

Jo, funderar på att köpa ett cb imorgon för att se, kanske hjälper lite. Klarar jag till imorgon har jag passerat en stor milstolpe. Känns bra. Haha, mitt humör är också hemskt, det är nog det kraftigaste symptom jag har...
  • Svurk
    haannah skrev 2015-05-13 20:03:13 följande:

Hej och grattis till er alla! :) 

Jag hänger gärna på här jag med, plussade igår! Både jag och sambon fyller 25 i år, och det är vårt första barn :) 

Enligt uträkningarna är jag i v.5 (4+3), och BF är just nu 16 januari. 

Jag är galet nervös, då jag hade en MA i höstas i v.9 (upptäcktes i v.11) efter min första graviditet.

Mina symtom nu är ömma och svullna bröst, "mensvärk" och GALET trött. 

Välkommen och grattis:)

Ja ligger nån vecka före dig:)

Hur mår du?
  • 2barnsmamman89

Plussade i fredags med mitt 4e. Är i vecka 4+5 och bf är 14/1 :)

3e ggn jag är beräknad i januari. Var beräknad 25 januari 2010 och tösen föddes 22 /1, minsta va beräknad 3/1-13 men kom 14/12-12. Så ska bli spännande att se när denna böna kommer :)

♥Elina 22/1-2010♥Linnéa 21/6-2011♥Emilia 14/12-2012♥
Svar på tråden BF Januari 2016 :)