BF Januari 2016 :)
Hahaha min son tvingar mig tugga morötterna noggrannt så inte bebisen sätter i halsen, bebisen kan ju inte tugga själv nämligen eftersom hen inte har några tänder..!! Haha, dom är roliga de små!
Hahaha min son tvingar mig tugga morötterna noggrannt så inte bebisen sätter i halsen, bebisen kan ju inte tugga själv nämligen eftersom hen inte har några tänder..!! Haha, dom är roliga de små!
Åh, men vilken lyx att få sådan post! Superfina kläder!
Härligt med nyfikna och intresserade barn! Haha, skitjobbig, jag gillar den kommentaren. Hihi.
Imorgon 8.30 har vi tid för bedömning om igångsättning Ska bebisen komma innan dess får han allt sno sig på... Städerskan har varit här idag, jag har handlat och fyllt både frys och kyl och tvättat och vikt och plockat och vattnat blommor och allt som går att komma på... Panikköpte en ny babysitter på lekmer när jag hade en stund över!
Sedan hade jag ett tröttsamt samtal med min egentligen väldigt snälla pappa som är stand-by att hämta sonen på dagis om det skulle bli av. Jag sa att jag hör av mig så snart jag vet, men var inställd på att hämta,. Tror han frågade tre gånger "åt vilket håll det lutar".
jag förstår att dem fick följa med. Tror inte du behöver oroa dig, det är nog en liten jätte som kommer ut isåfall, hihi
Själv letar jag kläder för fullt till damen här hemma. Tösen har typ 1 par byxor som inte åker av henne eller ser ut som ett tält på henne. Men varken Lindex, kappahl, hm eller polarn har några plagg i stlk 44. Och till affären kommer man ju inte heller. Sen har hon 3 bodys i stlk 50 som är förstora men dem funkar iallafall. Så varenda amning så typ synar jag Tradera, men sen missar jag ju typ varenda auktion jag lagt i minneslistan ändå. Haha!!
Nej, men tur är väl det att dem har sina personligheter, jag kan kvävas av mina stora grabbar ibland men ack så Goa dem är när dem sätter den sidan till. Vår äldsta är lite lillgammal av sig ibland och då är han så go för att i nästa ögonblick bli ett skrikande hormonmonster som smäller i dörrar och kastar saker. Värre en annans hormoner, haha
Ah, jag har inte fb så tyvärr kan jag inte kika där
Kan det va så illa att man får vad man förtjänar, haha, då måste jag gjort ngn väldigt illa med tanke på den äldstas humör ibland, hahaha!!
Oj oj haha, han vet redan vad han vill ha :-P
En fråga, ikväll så har det känns lite konstigt kring naveln, huden känns väldigt tunn och utspänd. Smörjde magen med olja men det hjälpte inte alls. Sen när jag gick och la mig så gjorde det riktigt ont när jag la mig på sidan och det känns typ som magmusklerna verkligen delat på sig. Det spänner och drar och är så pass obehagligt att jag helst inte vill röra mig alls. Jag försökte palla upp magen med kuddar och lyckades somna, men vaknade av att jag behövde byta sida, men det värker så konstigt runt naveln nu att jag helst skulle vilja hålla ihop huden där på något sätt... Någon annan som känner igen detta?
Alltså jag blir lika besviken varje natt när jag går upp på toa och vattnet inte går. Haha! Men det är ju några dagar kvar till bf...
Känner samma här hehe! Var så besviken( vet att jag tar ut nåt i förskott) att jag gick till sambons jobb å bara den promenaden tog ca 40min med dotter i vagnen å sedan jäkla massa snö som vagnen skulle dras igenom! Hade rejält med sammandragningar när jag väl kom fram å tänkte att inatt då kanske det startar men iiiicke!!
Sen tänkte jag på det här med slemproppen, jag fick ju nåt aom var rejält slemmigt å som snor för 1vecka sen. Men kan det ha varit slemproppen ens om bebisen inte ens trängt ner?! Vet ju att slemproppen kan återbildas.
Vet också att Åhléns har små kläder,
Men tyvärr verkar dem inte ha ngn webshop. Jaja, det löser sig nog, haha, innan jag hittat kläder så har hon vuxit ut dem
Tösen här hemma har verkligen följt samma mönster hon hade i magen. Spännande ändå att se om er lille också kommer följa samma rytm som i magen en del gör det ju inte alls. Följde sonen sin rytm han hade i magen?
Ja, tänk så man kunde förbereda sig då. Jag är ju så inställd nu på att gå över 2 veckor. Får försöka tänka att det inte behöver bli så nu. Är ju BF lördag å än är det bara onsdag! Det som är skrämmande/spännande med förlossningar att man aldrig vet hur/när de startar. Men just nu hade jag gärna vetat! :)