-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Jag har bara kört med cb testa tidigt, har inte testat så många gånger eftersom mensen alltid dyker upp punktligt. Den kommer nog vilken sekund som helst nu, mensvärk kom nyss. Typiskt!Angdev skrev 2015-06-14 18:37:18 följande:Jag har haft billiga-testers. Min förhoppning är ju att det är någon vajsing med dom pga dom varit utsatta för diverse ting sedan jag var gravid med sonen. Men nu är dom slut och jag måste köpa nya. Men vilka är frågan....
Vilka från apoteket är bra? Tips uppskattas :)
Men Apotekets egna test har jag hört ska vara bra och lite billigare test än cb. -
Äl+ 8 idag och har i flera dagar haft stickningar och lite små ont i tjejmagen, men jag tror att jag "känner" efter för mycket för att jag så gärna vill blir gravid :)
Är det någon av er andra som har det som jag i magen ? -
ÄL borde vara idag, men mina ÄL test tog slut på fredag o hann inte till apoteket för att köpa nya...har dock känt av stickningar i höjd med livmodern idag samt haft lite klara flytningar så jag hoppas verkligen att det lossnat ett ägg idag. Sexat torsdag kväll, lördag morgon och idag på morgonen så jag hoppas verkligen det tar sig nu. 3:e försöket efter mitt missfall...
-
Får väl prova deras. Hoppas på annat utslag än med dom jag haft hittills.Kvinna84a skrev 2015-06-14 19:37:01 följande:Jag har bara kört med cb testa tidigt, har inte testat så många gånger eftersom mensen alltid dyker upp punktligt. Den kommer nog vilken sekund som helst nu, mensvärk kom nyss. Typiskt!
Men Apotekets egna test har jag hört ska vara bra och lite billigare test än cb.
Mensvärk och växtvärk i livmodern känns väldigt lika :) -
Har likadantgabriellap skrev 2015-06-14 20:08:09 följande:Äl+ 8 idag och har i flera dagar haft stickningar och lite små ont i tjejmagen, men jag tror att jag "känner" efter för mycket för att jag så gärna vill blir gravid :)
Är det någon av er andra som har det som jag i magen ?
-
Jag hade likadant fast 5-6 dagar efter efter ÄLgabriellap skrev 2015-06-14 20:08:09 följande:Äl+ 8 idag och har i flera dagar haft stickningar och lite små ont i tjejmagen, men jag tror att jag "känner" efter för mycket för att jag så gärna vill blir gravid :)
Är det någon av er andra som har det som jag i magen ?
Nu har jag flera grav.symtom ska testa på onsdag på BIM-3 och hoppas att inte min kropp bara spelar mig ett spratt -
Ja precis ! Jag tror att jag känner efter så himla mycket, hoppas vi får plus då ! Jag kommer också testa på onsdag tidigast :)
svurkbebis skrev 2015-06-14 20:54:57 följande:Jag hade likadant fast 5-6 dagar efter efter ÄL
Nu har jag flera grav.symtom ska testa på onsdag på BIM-3 och hoppas att inte min kropp bara spelar mig ett spratt
-
jag med tidigast onsdag, kommer antagligen inte kunna hålla mig längre dågabriellap skrev 2015-06-14 21:15:28 följande:Ja precis ! Jag tror att jag känner efter så himla mycket, hoppas vi får plus då ! Jag kommer också testa på onsdag tidigast :)
Hur långt har du till BIM?
-
ÄL +6 idag. Hade en massa molvärk och ömma bröst några dagar efter ÄL. En superkramp/hugg högg till under fredagskvällen under någon minut, men har sedan dess ENBART haft superonda bröst. BIM 19/6.
Här kommer den eviga frågan: är det vanlig PMS, eller ovanlig bulle i ugnen?
Med pms tror jag inte jag brukar ha molvärk så tidigt, men å andra sidan känner jag ingenting NU. Inga kramper, inga flytningar, inte nåt...
Ska man fortsätta hoppas? Är det för tidigt att testa imorgon på ÄL +7 med vanligt test? (inte testa tidigt) -
Nä precis .. Hade jag fått välja hade jag tagit gravidtest redan igår haha.. Jag har oregelbunden mens och med tanke på att min ägglossning kom tidigare än jag trott tror jag bim är på fredag eller lördag :) du då?
svurkbebis skrev 2015-06-14 21:27:48 följande:jag med tidigast onsdag, kommer antagligen inte kunna hålla mig längre då Hur långt har du till BIM?