-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Det är ju ett streck där, men frågan återstår ju om det är rosa eller grått?Javli skrev 2015-06-14 17:52:31 följande:Fick detta i morse.
Testar med samma som du har där och jag har aldrig fått spök på något (har säkert testat upp 100tal under tiden vi försökt) -
Jag tror det är positivt! Köp nytt test av annat märke och dubbelkolla omedelbums!Javli skrev 2015-06-14 17:52:31 följande:Fick detta i morse.
-
Ok jag tog digital testetsommarblomma1 skrev 2015-06-14 17:58:52 följande:Gjorde samma här och fick oxå blankt
-
Alltså det beror ju helt på när ett eventuellt ägg fäst och om man vet precis när ägget lossat eller ej. Vissa får plus en vecka innan bim och vissa först en vecka efter. Men säkrast är ju såklart att vänta tills mensen är sen.Malin 845 skrev 2015-06-14 17:50:27 följande:Fick inget svar på min fråga :(
Kan man testa dagen innan bim eller ska man vänta tills efter bim typ? Sen undrar jag om det är vanligt att man har illaluktande flytningar när man är gravid. Jag har aldrig det förutom precis innan mensen, men den ska jag inte ha förräns den 19/6. Så det är ju inte vanligt för mig. Spelar kroppen mig ett fnatt eller kan jag vara gravid? Har fortfarande molnande och stickande känsla i magen och ländryggen samt att magen är svullen. Tog negativt gravtest imorse.
Need some help :(
-
Hej på er! Nu är min mens 6 dagar sen, fått två svaga positiva och tog idag ett digitalt som visade inte gravid. Vad tror ni? Är det spökstreck?

-
Jag är gravid! Andra försöket efter missfall!
-
Strecket syntes starkare irl och var rött/rosa. Är ju väldigt tidigt ännu. 4 dagar till bim. Ska testa på tisdag igen..
-
Jag har haft billiga-testers. Min förhoppning är ju att det är någon vajsing med dom pga dom varit utsatta för diverse ting sedan jag var gravid med sonen. Men nu är dom slut och jag måste köpa nya. Men vilka är frågan....Kvinna84a skrev 2015-06-14 17:14:21 följande:Men ingen mens... Vilka test kör du med?
Jag kanske testar imorn om inte mensen dykt upp.. Jag testade med cb i fredags så känns som att det är kört.
Vilka från apoteket är bra? Tips uppskattas :) -
Det där ser ju klart positivt ut men konstigt med det digitala så pass sent. Vissa har ju inte så mycket hcg i början. Förra månaden testade fick jag svaga plus i början och det blev ett väldigt tidigt missfall men det behöver absolut inte vara så för dig. Har du några symptom? Jag säger grattis och håller tummarna för att allt går bra!Annjoo skrev 2015-06-14 18:22:29 följande:Hej på er! Nu är min mens 6 dagar sen, fått två svaga positiva och tog idag ett digitalt som visade inte gravid. Vad tror ni? Är det spökstreck?

-
Jag hade äl runt den 5/6 men den kanske inte fäste sig för så länge sen. Den kan ju ha lossat lite senare med. Men iallafall så hoppas jag på det bästa :) tack för svar!mkes skrev 2015-06-14 18:19:37 följande:Alltså det beror ju helt på när ett eventuellt ägg fäst och om man vet precis när ägget lossat eller ej. Vissa får plus en vecka innan bim och vissa först en vecka efter. Men säkrast är ju såklart att vänta tills mensen är sen.