-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
samma här, ingen mens och inget plus, bim igår..jeniii88 skrev 2015-06-15 09:30:19 följande:Bim igår fortfarande ingen mens eller plus. Brukar aldrig ha sen mens så förstår inte varför den ska strula nu, har två barn sen tidigare men det var så många år sen jag plussade med dom att jag inte minns hur lång tid efter bim det var
-
hoppas att det bara är lågt hormon för oss, vad använde du för test?muuppeens skrev 2015-06-15 09:52:06 följande:samma här, ingen mens och inget plus, bim igår..
-
Men du har bim på söndag. Det är måndag idag... sex dagar före bim. Du lär inte kunna få minsta pos förrän fyra dagar före tidigast. Vänta med nästa test till fre eller lördag.
siz skrev 2015-06-15 08:05:59 följande:Det kanske finns liiiite hopp för oss men vågar inte tro nåt, testet imorse vidade starkt negativt....
-
Alltså jag mår illa. Vill inte det. Inga falska symptom tack!. Jobbigt. Har aldrig mått illa innan vecka sex innan så tror inte är ett riktigt symptom så varför behöva må illa och det ändå sätter griller i huvudet på en.
-
jag har bim på lördag....ja lite hopp finns men jag känner inget o detta test va negativt :( är så nereDet vackraste skrev 2015-06-15 10:24:20 följande:Men du har bim på söndag. Det är måndag idag... sex dagar före bim. Du lär inte kunna få minsta pos förrän fyra dagar före tidigast. Vänta med nästa test till fre eller lördag.
-
Trodde att jag hade bim på fredag men det var tydligen också på söndag =P. Har dock inte vågat testa mig än, alldeles för rädd för att det ska vara neg. =/gullan83 skrev 2015-06-15 07:56:13 följande:Ja har bim på söndag och testade negativt igår -
Tack för peppningen, jag får lite hopp...mm jag hoppas detta sker, men jag känner absolut ingenting, inga ömma bröst eller vad det nu är. Men ok ska ha lite is i magen och försöka vara positiv.skepparbarn skrev 2015-06-15 07:51:36 följande:Misströsta inte. Det är fortfarande tidigt. När jag blev gravid fick jag knappt synbart plus på stickan bim-3. Trodde inte jag var gravid utan testade för att kunna ta ett glas vin. Men det var jag :) så det blev inge vin på julafton för mig -
Jag har bim på onsdag och har haft sen en vecka tillbaka stickande/molande värk i tjejmagen, varit väldigt trött och ingen ork i kroppen samt ömma bröst och bröstvårtor. Skulle inte förvåna mig om jag inbillar mig som vanligt. Vi hade mycket mys innan, under och efter ägglossningen så kanske min livmoder som återhämtar sig efter allt haha ;)
Har aldrig nånsin blivit gravid så varför skulle jag bli det nu ;)
Dock finns det lite hopp i mig så hoppas inte mensen kommer :)
-
Jag har använt rsfu och claerblue :(. Själv?jeniii88 skrev 2015-06-15 10:00:08 följande:hoppas att det bara är lågt hormon för oss, vad använde du för test?
-
Mensen kom imorse BIM +3...nya tag nu i juni.
Lycka till alla!!! :)